trialboy Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Er det noen som vet om det finnes noe offisiell vw miljø i trondheim? Om dem har internett side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touran Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 VACN: Trondheim lokallag - Medlemsforum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 ... og luftkjølt: Velkommen til Trondheim Volkswagen-Klubb Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrust Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Er det noen som vet om det finnes noe offisiell vw miljø i trondheim? Om dem har internett side? hva me: Velkommen til Trondheim Volkswagen-Klubb ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 VACN er vel den største merkeklubben, men fra den tiden jeg ofte var på treff var det generelt lite VW, spesielt eldre biler. Dette er litt snodig, og jeg aner ikke hvorfor, men endel ES tuning "kunder og omgangskrets" er det nå - egentlig ikke noe problem for nye folk å stille opp (men vær forberedt på å hoppe i det, ingen som er der som barnehagetanter). Rake motsetning til Oslo lokallag iallefall... Uansett anbefaler jeg deg å ta turen bortom Sluppen en dag det er lokallagstreff! :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Er da noen som har VW i allefall:) er selv medlem av VACN. Som EyeLid her sier, er det bare å komme på treff på sluppen. Har ikke vært der så mye selv, men skal skjerpe meg utover sommeren :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg