krs Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har en 2001 Mondeo som jeg gjerne skulle byttet ut originalspilleren på. Har kikket litt på Kenwoods dobbel DIN dvd med touch skjerm, men vil den passe? Syns liksom plassen ser en tanke mindre ut en dobbel DIN standard, eller er det bare synsbedrag? Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hei. Jeg kjøpte dobbel-din spiller til min 2001 modell. PASSET IKKE.. Hullet var liksom litt for lavt og litt for bredt? Eller motsatt? Passer ivertfall ikke.:yodude: Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Takk for opplysning! Jeg var også på nippet å kjøpe ei dobbelspiller fra Kenwood, men da drøyer jeg litt tenker jeg.. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hei, jeg har montert inn en dobbel DIN Kenwood i min Mondy 2001 sedan. Du trenger kun å slipe i topp og bunn på den orginale rammen. Orginalt er hullet litt bredere og smalere en std. dobbel DIN. En skal være oppmerksom på dybden når du monterer. Girstangen kommer veldig nære skjermen. Jeg knekte kanten på monteringsrammen å flyttet den 8 mm lenger inn en orginalt. Brukte skruefester i siden i stedet for rammekanten. Det fungerer godt med feste og ingen vibrasjon fra bilen til skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg