Gå til innhold

Tips til sub i omega b

Ranger emnet

Omega b

Anbefalte innlegg

Noen som har bygget i omega b før?

Vil det bli best å ha sub (ene) mot sete ryggen eller bak luka?

Klarer ikke å bestemme med for hva jeg skal gå for 2 x 10" eller 2 x 12" eller 1 x 12" :wonder: Noen så har noen anbefalinger? Tenker da på sub fra mtx 9500 serie.

Er mest interresert i fin lyd.

Noen som vet hvem som er billige på streetwires kabler?

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor store og hvor mange elementer du bør ha kommer først og fremst an på a)hva slags krav du stiller til lydtrykk og b)hva slags kassevolum du er villig til å akseptere.

- MTX 9500-serie er vel ikke direkte det aller første som dukker opp i hodet mitt når man sier "fin lyd", til det finnes det altfor mange andre spennende kandidater. Dessuten kommer det fryktelig an på hva du mener er "fin lyd". Denslags er nemlig veldig subjektivt, og slett ikke målbart i verken watt eller decibel...

- Noen spesiell grunn til at du vil ha akkurat Streetwires?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karv til lyd trykk og kvalitet: Er ikke ute etter høyest mulig spl men godt trykk og samtidig stram og fin lyd.

ingen problem å bruke halve bagasje rommet, men så for meg en lukket kasse da.

grunnen til at jeg er intressert i mtx sub(er) at jeg venter på

noen Mtx Thunder axe high-end kompsett 6,5" og 5 1/4" til dører og har lust å bruke kun mtx.

Ingen spesiel grun til at jeg "skal" ha streetwires kabler men ser bare at mtx anbefaler disse, og har fått intrykk av at det er kvalitets kabler.

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider