Gå til innhold

Prosjekt VR6/G60Turbo

Ranger emnet


S_H_O

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har endelig fått ferdig vippe bukken å d ble saker, kjekt å kunne snu bilen som en ønsker :D

 

IMG_0247.jpg

 

 

IMG_0246.jpg

 

 

Her tenker bror min "faen så jeg ikkje vil smile egentlig" passe leie begge to av å skrape å slipe!

 

 

IMG_0248.jpg

 

men d går jo framover, fikk fjerna mesteparten av asfaltbelegget innvendig i dag og har heller ikkje mye igjen under. fant desverre litt meir rust under enn ønsket men pytt pytt,et par dager med kapping,tilpassing og sveising så er d gjort.

Prosjekt VR6/G60Turbo

04 Mazda 6 Familievogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tilføye at når mange først i det hele tatt skal gjøre noe på en sånt prosjekt, så er det like så greit å gjøre det så nøye som mulig.

 

Jeg må også skryte av sveisinga di=) veldig bra!

 

Dette blir et bra prosjekt,gleder meg veldig til å se sluttresultatet=) Kom med bilder :D

 

Lykke til videre !

VW Golf 2 88 mod 1,8

VW Golf 2 86 mod 1,8

Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tilføye at når mange først i det hele tatt skal gjøre noe på en sånt prosjekt, så er det like så greit å gjøre det så nøye som mulig.

 

Jeg må også skryte av sveisinga di=) veldig bra!

 

Dette blir et bra prosjekt,gleder meg veldig til å se sluttresultatet=) Kom med bilder :D

 

Lykke til videre !

 

Takker :) håper jeg har noen nye bilder til kvelden om alt går etter planen :m'm:

Prosjekt VR6/G60Turbo

04 Mazda 6 Familievogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en liten oppdatering av hva som har blitt gjort siste dagene. har i grunn blitt mest produsering av nye karosseri komponenter og lilpassing av desse.

 

smartingen som fant ut at d skulle vere så mange proppe-høl her, skulle ha blitt tuppa hardt i rassen. samler jo rust som pokker!!

 

 

IMG_0256.jpg

 

 

så i forbannelse laga ej like greit 2 nye i rustfritt stål uten høl i :D

 

 

IMG_0254.jpg

 

 

hmm, d var en gang et eksosfeste..

 

 

IMG_0252.jpg

 

 

her er d nye i RF.

 

 

IMG_0253.jpg

 

 

her er den nye plata som skal erstatte rustsamleren i innerskjermen, digg med plasma :tannløs:

 

 

IMG_0257.jpg

 

 

her blir d også nytt i RF

 

 

IMG_0258.jpg

 

 

resultatet etter et lite rust-raserianfall..

 

 

IMG_0259.jpg

 

 

så var d en tur tilbake på jobben..

 

 

IMG_0261.jpg

 

 

og slik ble d resultatet i RF ofc, laga nye til begge sider.. :thumb

 

 

IMG_0262.jpg

 

 

så når dette er på plass er heldigvis verste drittarbeidet ferdi om ikkje nåke anna skulle dukke opp underveis :watchout

Prosjekt VR6/G60Turbo

04 Mazda 6 Familievogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår