Fzr250 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Kjøpte meg nye komponentsett framme. Men når jeg har lavt volum hører jeg voldsomt støy, nesten like høgt som musikken. Skrur jeg opp så forsvinner den. Forrige eiger hadde lagt strøm godt skjult, men går på høgre side av bilen rettere sagt mer under setet,signalkabelen går helt inn til dør lista. Kan det ha noe med de å gjøre, eller er det noe annet jeg har gjort feil? Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er begge på høyre side mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Ganske sikkert en jordingsfeil av noe slag, så gå over alle jordingspunkter. Det kan også være at jordingsbanen til linjeutgangene dine er def ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fzr250 Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Ganske sikkert en jordingsfeil av noe slag, så gå over alle jordingspunkter. Det kan også være at jordingsbanen til linjeutgangene dine er def ;) Ja det må vere noe slikt, det var forrige eiger som la jordings kabelen. Og han virket litt tvilsomt. Det har sikkert rusta igjen. Så får pusse det ned og teste da:) Takk for svar;) Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg