e stens Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Har ei carbon fiber matte liggende å tenkte jeg skulle bruke den til å støpe eksosskjold.. Må jeg bruke en spesiell type polyseter for å få dette varmebestandigt eller kan jeg bruke vanlig polyester som brukes til glassfiber støping? Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Holoy! Varmeskjold, hvor varmt? Iso-polyester har en HDT opp i mot ca 90 graderC. Over det må du på vinylester eller epoxy. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Vet ikke hvor varmt det blir, men sikkert varmere enn 90 grader.. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffe Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg ville brukt epoxy Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg