Gå til innhold

SEAS Lotus Performance, noen som vet hvordan di spiller?

Ranger emnet

Phantera

Anbefalte innlegg

Måtte bare, kjøpe Seas Lotus i dag,da jeg fikk se hvor nedsatt prisene på Seas er, hos Eltek.

Jeg har ikke selv hørt på Seas sine bil komp-sett,

men siden Seas har rykte på seg for å være god kvalitet, så slo jeg til.

Skal ha bassmellomtonen i dørene, og diskanten i satelittkasser,sammen med 10cm JBL mellomtoner,oppe på dæsjbordet.

(god plass,VW caravelle)

JBL P1222 i trykkammer lengre baki.

Så billig som mulig anlegg dette da.

Er det noen som kjenner til Lotus Perf. høyttalerene?

Er di gode?

Panthera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel kjøpt delefilter!?

Eg rekner med at høgtalerene er bra, men eg hadde iallefall ikkje brukt jbl-elementa!

Og dørene hadde fått ein omgang med dempemateriale.

EDIT: Og du skal vel bruka ein forsterker på settet?

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa, om det f.eks. er eldre JBL GTi-mellomtoner ville jeg nok ikke hatt forbehold mot å bruke dem. Og Lotus Performance er gode saker. Ville dog forsøkt både med og uten JBL-mellomtonen, det er mulig at lydkarakteren er for forskjellig. Men det er selvsagt en smakssak :)

Og som Todleif sier: demp dørene, og bruk forsterker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har nå henta Seas ene på posten,og kobla di opp mot MA Audio delefilter som jeg har liggende(seas dfilter er bestillt), Kjempe lyd,selv nå når di ikke er innspillt. MA Audio settene jeg har fra før er ganske gode,men kan ikke måle seg mot Seas. Veldig klar og fin lyd,med god varme.Spiller overbevisende både på lavt nivå,og når jeg guffer opp.Gleder meg til jeg får delefilterne,regner med enda bedre lyd da. Nå blir min forsterker veldig avslørt,så det neste er oppgradering av den.(har bestillt ny). Kommer tilbake med en lydrapport når allt er på plass.

Panthera

Lenke til kommentar
Del på andre sider