Buford-T Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Lurte på om noen har en frontrute til en 78 Chevy Malibu liggende? Driver å skal pusse opp en som står uten rute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 handla bil fra telemark? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buford-T Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Nei har ikke det. Har hatt denne stående en stund. Tenkte tiden var kommet for å få den på veien igjen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 tror ikke frontruter er for dyre egentlig, ny til min '80 Century (samme bil som malibu) var det ca 2000kr hos vanlig butikk. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 mener jeg har en sprell ny i embalasje liggende fortsatt. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buford-T Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Har du det? Iallefall er jeg veldig interessert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buford-T Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ingen som har en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg