aasern Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 noen som har vært ute for detta.batteriet er fullt av strøm men ingenting virker.klokke og alt er helt dødt.rører på alt av ledninger og plutselig virker det igjen og så like plutselig blir det helt dødt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hvilke ledninger rører du på? De på batteripolene? Isåfall. dårlig kontakt? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasern Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hvilke ledninger rører du på? De på batteripolene? Isåfall. dårlig kontakt? det er noe med den boksen som sitter oppå batteriet tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evgyrt Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 det er noe med den boksen som sitter oppå batteriet tror jeg. hadde samme problemet, gikk ut å "tukla" me boxen, å bilen starta med en gang!!! hurra!! Men nå lyser motorlyset! går det an å slette dette uten programvare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrymannen Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 noen som har vært ute for detta.batteriet er fullt av strøm men ingenting virker.klokke og alt er helt dødt.rører på alt av ledninger og plutselig virker det igjen og så like plutselig blir det helt dødt igjen. Det sitter noen sikringer i boksen oppå batteriet. Kontaktstykkene under sikringene har en tendens til å bli varme og ryke av etterhvert. De kan få kontakt når du rører på boksen men bare sporadisk. Du ser gjerne at plasten er noe smeltet rundt/under sikringene. Bestill ny boks hos Møller, den er ikke så dyr mener jeg å huske. Da er problemet ditt løst. Jeg hadde samme problemet som deg men da var det AC-pumpa som ikke virket. Den har også sikring i den samme boksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg