Sandmo Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Noen som vet hvordan dette er?? COIL OVER COILOVER AUDI A4 ADJUSTABLE SUSPENSION - eBay (item 170197221996 end time Mar-04-08 11:55:00 PST) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Sto ikke noe merke på dem. Men på dette bildet http://my.frooition.com/070297/images/MK1.jpg så ligner de veldig på det settet jeg har. Men så var det jo bilde av et annet sett der å... hm... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Sto Raceland lenger ned, mulig merke? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Se der ja, så det nå. Googlet litt og sto et sted at Raceland var samme som Supersport. Mens et annet sted sto det at Supersport laget bedre dempere. De er sikkert fine til litt aktiv kjøring på veien. Har du planer om å kjøre på bane er det vel en annen sak. Men det regner jeg med at du ikke har med 1.6 literen uansett :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Nei, skulle jeg hatt en banebil hadde jeg minst tatt være på gti'n min;) nå fikk jeg melding om at ledningsnettet har brent opp:( da må jeg vente litt med det coiloversettet... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg