Fankii-T Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er det VW bilopphuggeri i Bergen?? Eventuelt plasser i Bergen eg kan få Vw Golf 2 Deler som Panser, skjermen, baklykter, dashbord, luke og liknande?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 det finnes ikke dirkete VW huggeri , MEN finnes en hugger med flyplassen , men den er stengt til 8 april , jeg har orgiale baklykter vis du er interresrt.,... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Jeg har også mange deler til Golf om du er interresert. PM om interresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 har alt du trenger..... send meg en pm visst du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg