porsche helge Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 må vel kansje legge ut en tråd om bilen min eg og, bilen er da en 95 mod acura integra GSR som eg kjøpte i oktober 07 vist ikkje eg husker helt feil... fortida så er bilen frontskadet, venter på takstmann for andre gang pga. alt for lav takst sist.. ellers så har eg ribbet bilen innvendig (fra framseter og bak) pga vannlekasje som eg har sporet frem til takrenne og bakluke hengsler... må vel legge ved noko bilder tenker eg:cool: får se det positive i det, no blir det fortgang i planane om og lakke den oppigjen. skifta luftfilter til et litt større. bli nokk til at det blir limt inni godt med vibroplast M1 i skjermer og bakluke osv, og asfaltmatter i dørken. kansje eg skal legge ut bilde av anlegget og... støpt kasse i glassfiber som passer fint i bagasjerommet. skal bytte ut forsterker og sub til rockford power serie.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg