Gå til innhold

Kompressor kit??

Ranger emnet

vrsex

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor mye det koster med et kompressorkit til vr6 eller hvor jeg får tak i?

regn med rundt 30 k og oppover..

søk litt på google så kommer noen norske aktører opp men har hørt det er kurrant å kjøpe fra statene for øyeblikket med tanke på dollar kursen

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis bestilte turbo kit som gir 350+ fra tyskland til 25k, så hvorfor kompressor skal gi mest power, d skjønner jeg ikke? står jo opp mot 260 på den linken til "kas"

poenget var vel hvis man skulle trimme å få litt futt i motoren så er det mer ekstremt enn chip,porting,grenrør ol...

får steg 3 kompressorsats og som gir 450+ hk...

jeg personlig mener kompressor hører mer hjemme på en vr6 enn turbo...så lenge den drar på feil hjul vil det være mer pålitelig

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kas der... kan man bruke G60 kompressor på en vr6? eller tuller jeg fælt nå?:P

Og hvordan tåler girkassen på en vr6 å få en kompressor innabords? er ikke de skrøplige nok fra før egentlig?

- 01.mod Audi A3 1.8Turbo Quattro S-Line

x 93.mod Golf mk3 VR6

x 89.mod Civic GL

x 88.mod Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

losvr6

Registrert bruker

Ble medlem: 08.2007

Sted: bergen

Innlegg: 11 VF-Engineering - Forced Induction Systems for Volkswagen, Audi, BMW and Porsche

Får steg 1 fra disse for 3500 $ + frakt og moms. 250 hp.

detta var jo billig, er dette prisen for alt man trenger?

Dette skal inneholde det du trenger ja. Kan sikkert lønne seg med en oppgradert clutch og kanskje peloquin eller quaife differensial i gearkasssen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kas der... kan man bruke G60 kompressor på en vr6? eller tuller jeg fælt nå?:P

Og hvordan tåler girkassen på en vr6 å få en kompressor innabords? er ikke de skrøplige nok fra før egentlig?

02a gearkassen i vr6 tåler litt juling, det er differesialen i disse kassene som er svakheten. Oppgrader til peloquin eller quaife diff så tåler nok kassen litt juling. Alt med måte selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider