Torak Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Ja, som topic sier så har jeg glemt nicket mitt på Norsk VolvoForum - www.volvoforum.no Skulle registrere meg der i går, men jeg var visst registrert der fra før da mailen min allerede hadde et nick registrert på seg. Hvordan skal jeg få de til å sende nick + passord til meg når jeg ikke husker nicket? Fant ikke noen jeg kunne kontakte der uten å være innlogget eller huske nicket. Takker for all hjelp :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hva er mailen din da? Kan søke på google vettu, er du heldig, dukker profilen din der også opp;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Sikkert noe med Volvo i seg :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Har laget en tråd om det på Volvoforumet nå, da spørs det om ikke du får en PM snart :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Leita bare billelitt på sida der.. :) Kontakt oss: Send oss en Email hvis det er noe du lurer på, Adressen er: admin@volvoforum.no Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Send meg en mail på perturbo@netcom.no så skal vi se hva vi får til om du ikke har fått løst problemet.. Per Turbo Administrator Volvoforum.no Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takk alle sammen. Da løser det seg nok sikkert. Sender mail til Eddietion nå :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Send meg en mail på perturbo@netcom.no så skal vi se hva vi får til om du ikke har fått løst problemet.. Per Turbo Administrator Volvoforum.no Har sendt mail til deg nå :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Send meg en mail på perturbo@netcom.no så skal vi se hva vi får til om du ikke har fått løst problemet.. Per Turbo Administrator Volvoforum.no Har du ikke fått mailen fra meg? Skulle ha lagt inn bud på en vare i en salgsannonse serru :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg