Lethal Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Men neida.. Autofil skulle teste Koeingsegg i 300Km/t i Norge, med tilatelser og alt, men eiern av bilen nektet i siste sekund å la Jan Erik kjøre bilen!!!! Arg!!:mad: «Autofil»s Jan Erik Larsen ble irritert da han i siste øyeblikk ble nektet å kjøre verdens raskeste gatebil i over 300 km/t. les hele saken her... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Lethal Men neida.. Autofil skulle teste Koeingsegg i 300Km/t i Norge, med tilatelser og alt, men eiern av bilen nektet i siste sekund å la Jan Erik kjøre bilen!!!! Arg!!:mad: «Autofil»s Jan Erik Larsen ble irritert da han i siste øyeblikk ble nektet å kjøre verdens raskeste gatebil i over 300 km/t. les hele saken her... Ville sett fjeset på Larsen når han passerer 300km/t ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Jeg hadde heller ikke latt han få lov..... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Ikke jeg heller... Larsen som er sååå bilinteressert, og presterer å si at det er V6 i nissan skyline.. Alle vet jo at det er rekkeseker... høer det på lyden og. Nei hadde ikke lånt 6mill. Koeingsegg'en min til han der.. "- Dette er den største nedturen jeg har hatt. Få har kjørt mer på racerbane de siste årene enn meg, sier Larsen om påstanden om at han ikke har nok kompetanse." Hvis det å sitte på (livredd) med tommy rustad på bane teller så.... Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Qee Ville sett fjeset på Larsen når han passerer 300km/t ja.. Eller når han ikke passerte 300km/t.. han ble visst skikkelig potte sur, og da ville jeg sett trynet hans.. lol Men jeg skjønner han godt, skikkelig nedtur for han det der.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 NTG er pinglegutter... bilen var forsikret... ...og hvis den svenske loppekassa der ikke klarer å holde seg på veien når den er bred nok for en Boeing!!! så har den ingenting på veien å gjøre....! En bil som det skrytes med at kan gå i 300... bør ikke kreve en "kompetent" mann til for å kjøres ned en vei som er 50m+ bred og 3 KM lang....og HELT rett.... !! I så fall så kjører jeg av på første AUSFAHRT hvis jeg ser tysker'n på Autobahn.. PINGLER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Dumt av karen å først si ja. Og når dem står der si nei. Når Autofil-gjengen sikkert har ordnet og styret med tilatelse og utstyr til masse penger. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by JHU NTG er pinglegutter... bilen var forsikret... ...og hvis den svenske loppekassa der ikke klarer å holde seg på veien når den er bred nok for en Boeing!!! så har den ingenting på veien å gjøre....! En bil som det skrytes med at kan gå i 300... bør ikke kreve en "kompetent" mann til for å kjøres ned en vei som er 50m+ bred og 3 KM lang....og HELT rett.... !! I så fall så kjører jeg av på første AUSFAHRT hvis jeg ser tysker'n på Autobahn.. PINGLER! WORD! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 tror heller ikke jeg ville latt noen kjøre bilen min i 300km/t (hvis jeg hadde hatt en sånn bil da) men jeg skulle gjerne sett det! det er jo litt dust å ombestemme seg i siste liten og da, hadde blitt jævlig skuffa selv jeg.....men, men! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by JHU NTG er pinglegutter... bilen var forsikret... ...og hvis den svenske loppekassa der ikke klarer å holde seg på veien når den er bred nok for en Boeing!!! så har den ingenting på veien å gjøre....! En bil som det skrytes med at kan gå i 300... bør ikke kreve en "kompetent" mann til for å kjøres ned en vei som er 50m+ bred og 3 KM lang....og HELT rett.... !! I så fall så kjører jeg av på første AUSFAHRT hvis jeg ser tysker'n på Autobahn.. PINGLER! What he said Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Er helt enig det går ikke ann å si nei når man først har sagt ja. Men så hadde eieren av bilen et par krav også da banen skulle være helt tør. Kan ikke skjønne at han fikk lov til å kjøre i 305km/t i Norge i utgangs punktet jeg. Jeg syntes det hadde vært bedre om Tommy hadde kjørt bilen. Jan Erik er litt for mye bajas Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Jan Erik hadde ikke fått lånt min 84 Polo engang! :D Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by JHU NTG er pinglegutter... bilen var forsikret... ...og hvis den svenske loppekassa der ikke klarer å holde seg på veien når den er bred nok for en Boeing!!! så har den ingenting på veien å gjøre....! En bil som det skrytes med at kan gå i 300... bør ikke kreve en "kompetent" mann til for å kjøres ned en vei som er 50m+ bred og 3 KM lang....og HELT rett.... !! I så fall så kjører jeg av på første AUSFAHRT hvis jeg ser tysker'n på Autobahn.. PINGLER! bare fordi eieren har cæsh til å kjøpe bil, så er det ikke sakt att han er kompetent til å kjøre bilen.. fikk eieren av bilen lov til å kjøre på stripa også da?? eller var det bare jan erik som skulle kjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by taxidriver bare fordi eieren har cæsh til å kjøpe bil, så er det ikke sakt att han er kompetent til å kjøre bilen.. fikk eieren av bilen lov til å kjøre på stripa også da?? eller var det bare jan erik som skulle kjøre?? Tror ikke eieren var der virket ikke slik. Tror ikke den bilen blir solgt til hvem som helst. Tror du må ha et kjøre kurs Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Hvilken myndighet har Konigsegg til å gi ut sertifikater? I norge holder det med klasse B for å kjøre den bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg