Gå til innhold

Autofil i 300km/t.....

Ranger emnet

Lethal

Anbefalte innlegg

Men neida..

Autofil skulle teste Koeingsegg i 300Km/t i Norge, med tilatelser og alt, men eiern av bilen nektet i siste sekund å la Jan Erik kjøre bilen!!!!

Arg!!:mad:

«Autofil»s Jan Erik Larsen ble irritert da han i siste øyeblikk ble nektet å kjøre verdens raskeste gatebil i over 300 km/t.

les hele saken her...

1068526281.jpg

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Lethal

Men neida..

Autofil skulle teste Koeingsegg i 300Km/t i Norge, med tilatelser og alt, men eiern av bilen nektet i siste sekund å la Jan Erik kjøre bilen!!!!

Arg!!:mad:

«Autofil»s Jan Erik Larsen ble irritert da han i siste øyeblikk ble nektet å kjøre verdens raskeste gatebil i over 300 km/t.

les hele saken her...

1068526281.jpg

Ville sett fjeset på Larsen når han passerer 300km/t ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller... Larsen som er sååå bilinteressert, og presterer å si at det er V6 i nissan skyline.. Alle vet jo at det er rekkeseker... høer det på lyden og. Nei hadde ikke lånt 6mill. Koeingsegg'en min til han der..

"- Dette er den største nedturen jeg har hatt. Få har kjørt mer på racerbane de siste årene enn meg, sier Larsen om påstanden om at han ikke har nok kompetanse."

Hvis det å sitte på (livredd) med tommy rustad på bane teller så....

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Ville sett fjeset på Larsen når han passerer 300km/t ja..

Eller når han ikke passerte 300km/t..

han ble visst skikkelig potte sur, og da ville jeg sett trynet hans.. lol Men jeg skjønner han godt, skikkelig nedtur for han det der..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NTG er pinglegutter... bilen var forsikret... ...og hvis den svenske loppekassa der ikke klarer å holde seg på veien når den er bred nok for en Boeing!!! så har den ingenting på veien å gjøre....! En bil som det skrytes med at kan gå i 300... bør ikke kreve en "kompetent" mann til for å kjøres ned en vei som er 50m+ bred og 3 KM lang....og HELT rett.... !!

I så fall så kjører jeg av på første AUSFAHRT hvis jeg ser tysker'n på Autobahn..

PINGLER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

NTG er pinglegutter... bilen var forsikret... ...og hvis den svenske loppekassa der ikke klarer å holde seg på veien når den er bred nok for en Boeing!!! så har den ingenting på veien å gjøre....! En bil som det skrytes med at kan gå i 300... bør ikke kreve en "kompetent" mann til for å kjøres ned en vei som er 50m+ bred og 3 KM lang....og HELT rett.... !!

I så fall så kjører jeg av på første AUSFAHRT hvis jeg ser tysker'n på Autobahn..

PINGLER!

WORD!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

PINGLER!

What he said

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig det går ikke ann å si nei når man først har sagt ja. Men så hadde eieren av bilen et par krav også da banen skulle være helt tør.

Kan ikke skjønne at han fikk lov til å kjøre i 305km/t i Norge i utgangs punktet jeg.

Jeg syntes det hadde vært bedre om Tommy hadde kjørt bilen.

Jan Erik er litt for mye bajas

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

PINGLER!

bare fordi eieren har cæsh til å kjøpe bil, så er det ikke sakt att han er kompetent til å kjøre bilen.. fikk eieren av bilen lov til å kjøre på stripa også da?? eller var det bare jan erik som skulle kjøre??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

bare fordi eieren har cæsh til å kjøpe bil, så er det ikke sakt att han er kompetent til å kjøre bilen.. fikk eieren av bilen lov til å kjøre på stripa også da?? eller var det bare jan erik som skulle kjøre??

Tror ikke eieren var der virket ikke slik. Tror ikke den bilen blir solgt til hvem som helst. Tror du må ha et kjøre kurs

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider