vrsex Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Noen som har, eller vet hvor jeg får tak i ny frontleppe til bilen min? snøen tok min nemlig:s Helst en lik en som jeg hadde!! Siter - 01.mod Audi A3 1.8Turbo Quattro S-Line x 93.mod Golf mk3 VR6 x 89.mod Civic GL x 88.mod Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 alle styling delene som står på bilen din ble kjøpt på Styling Tech skikkelig grei på pris der, går ann å prute også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrsex Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takker og bukker! du er en engel! verdal? kjenner ikke hans kristian nordvoll?? Siter - 01.mod Audi A3 1.8Turbo Quattro S-Line x 93.mod Golf mk3 VR6 x 89.mod Civic GL x 88.mod Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takker og bukker! du er en engel! verdal? kjenner ikke hans kristian nordvoll?? jepp, verdal`n ja.. nja, vet hvem det er ja! kjenner han ikke nej.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 gamle bilen te steffen det der vell? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg