blazer s10 Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Noken så veit koss innkoplingsystemet virker på disse bilene? Kommer 3 vakumslanger frå fordelingskassen, men skal alle desse ha vakum eller berre når 4wd er innkoplet? Er og noken ledinger som eg er usikker på... Slik som det er nå, er det berre 4wd låg som virker og då må eg fram under panseret for og kopple inn sperra... Siter Chrysler Stratus Chevrolet Blazer S10 305 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xburk Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Sjekk om vacumklokka som står under batterikassen i motorrommet e defekt. Er typisk feil på de bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Noken så veit koss innkoplingsystemet virker på disse bilene?Kommer 3 vakumslanger frå fordelingskassen, men skal alle desse ha vakum eller berre når 4wd er innkoplet? Er og noken ledinger som eg er usikker på... Slik som det er nå, er det berre 4wd låg som virker og då må eg fram under panseret for og kopple inn sperra... Her kommer det jo ann på hvordan biler er bygd, du har jo 305 V8 på åssen kasse har du den, og åssen fordelingskasse har du, hvilken model er dettta. Driven på forhjula hvis det er originalt er på kobling via vakum. Men vanskelig å hjelpe deg med sånn bygging som ikke er originalt.:magic: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg