Kulen Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 hva er nettsiden til Bullock-style? På forhånd takk Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Om du mener Bullock-style (som bl.a. i alle fall solgte vettuge understell til Caddy) er den Bullock-Style in Altendiez Luftfahrwerk, Exclusive Fahrzeugumbauten HAS Hessen Airride Systems, Caddy Spezialist, Luftfahrwerke, Tuning, Alufelgen, Reifenservice, Sondereintragung Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Om du mener Bullock-style (som bl.a. i alle fall solgte vettuge understell til Caddy) er den Bullock-Style in Altendiez Luftfahrwerk, Exclusive Fahrzeugumbauten HAS Hessen Airride Systems, Caddy Spezialist, Luftfahrwerke, Tuning, Alufelgen, Reifenservice, Sondereintragung ok takk for så raskt svar :) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 er dette senk bak til caddy Einführungspreis Blattfedern Caddy 9KV [FW-9KV] - € 410.97 : Bullock Style Golf & Caddy Shop, Best in Tuning Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ja. Men de er uten TÜV (foreløpig). Det står at de jobber med saken, så om du bestiller kan det være en fordel å spørre hvordan de ligger an med det. Det er også en kjempefordel å bestille kortere Koni-dempere (tror bare man får røde nå) i samme slengen, ettersom de originale tilbyr null og niks fjæringsvei ved slik senking. På bilen jeg hadde før monterte jeg akselen oppå fjærpakka og kjørte fremdeles med originale dempere. De originale demperne var altfor myke og lange, slik at dette ga en ytterst variabel kjøreopplevelse (stiv foran pga. H&R-gewinde og bløtere enn originalt bak). Lastekapasiteten etter senking var en vits. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ja. Men de er uten TÜV (foreløpig). Det står at de jobber med saken, så om du bestiller kan det være en fordel å spørre hvordan de ligger an med det. Det er også en kjempefordel å bestille kortere Koni-dempere (tror bare man får røde nå) i samme slengen, ettersom de originale tilbyr null og niks fjæringsvei ved slik senking. På bilen jeg hadde før monterte jeg akselen oppå fjærpakka og kjørte fremdeles med originale dempere. De originale demperne var altfor myke og lange, slik at dette ga en ytterst variabel kjøreopplevelse (stiv foran pga. H&R-gewinde og bløtere enn originalt bak). Lastekapasiteten etter senking var en vits. er dette noe lignende: Komplettfahrwerk m. Gewinde ohne Härte [F 018] - € 771.47 : Bullock Style Golf & Caddy Shop, Best in Tuning Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Forholdsvis lik løsning som jeg hadde, ja, bortsett fra at her har man utvikla en bedre løsning for innfestinga av bakakselen. På understellet jeg hadde brukte man de originale U-jerna opp-ned og da fikk man ikke brukt den originale fjærveisbegrenseren. Det ser ut til å være FK-fjærbein foran, så da er kvaliteten i orden. Løp og kjøp! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 så vis jeg kjøper denne så har jeg komplett senk? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 så vis jeg kjøper denne så har jeg komplett senk? Eh - ja.. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Takk For Så Raskt Svar Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ingen årsak:). Er jo en skikkelig effektief mann;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zathrax Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Ingen årsak:). Er jo en skikkelig effektief mann;). Böhser Onkäl, var du på gatebil rudskogen med en blå mk1 Golf GTI Rabbit? (kan ikke sende personlig melding ;)) - nabo i transporter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg