Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Hva er folks mening om sosser her? Ser vår alles elskede Biring har noe imot sosser. Flere her? Hvorfor? ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er da ffs forskjell på mote å sosser!? Brunkrem er for jenter, der har sossene noe å lære..

Greit med sosser så lenge di ikke går over streken! :S for da blir det bare nasty![/quote

vw er for jenter...eller gutter som mangler en testikkel

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! jeg holder meg mest mulig til sosser fra bærum, med rosa pannebånd,brunkrem,oppbretta trange bukser osv osv. fordi dem er så kule og tøffe jeg da.. spesielt godt hvis dem kjører svær feit audi og ikke klarer å skifte hjul på bilen men ringer verkstedet. Er så vinnere og lite selvopptatte og klarer å ta i et tak hvis det er noe som må gjøres..og møkkete på hendene er jo noe dem selvfølgelig aldri har noe imot...

forøvrig? hvorfor i herrens navn kom denne tråden opp pga meg? begriper ikke dette ukjente fenomenet av hat mot sosser...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivlig gjeng. Værre med alle harrytassene som skal irritere seg så fælt over hvor andre får penger fra, og hva de brukes til.

enig med han her såklart....er så deilige disse hårløse og MEGET maskuline guttene rundtom.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok, skal prøve å svare fornuftig på denna tråden, har ikke noe imot at noen prøver å kle seg fint eller prøver å prate, men når det var en periode med 25 minus her, så sklei sossane rundt på lakkstøvler og uten sokker i skoa osv.. det som er ille var at 75% av dem var fra dalfører og små bygdelag.

jeg tar dem rett og slett ikke som seriøse mennesker, er for det meste ikke klærne som irriterer, men de trur dem er noe bedre tydeligvis mens dem egentlig er verdt ingenting.

hvite basket sko og litt fancy olabukse og hvit t-skjort er greit nok og er mote, og om du prater fint speler ingen rolle her, men alt dette med høl i buksa og tettsittende bukser som framhever "rognpåsan" eller det som egentlig skulle ha vært der(men som ikke er der), er bare så ille at jeg blir sliten... STØRSTE samfunnstapere som finns, disse mindreverdige individene burde vært utryddet.

f.eks på skolen min ere folk som går byggfag/mekken som sklir rundt i lakkstøvler og går nærmest naken...De fleste normale folk som går der ler av dem bare for å ha det klart.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke enklere enn at Bærum-sossen, er homo.

Vi vil vel ikke være homo vil vi?

nei! har levd i en evig frykt at jeg mister såpa i dusjen på skolen.. da tar jeg den ikke opp for å si det sånn.

plutselig dukker det opp en skinkeridder rundt hjørnet.

dukenukem

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Opprinnelig skrevet av DCA

hehe...jeg har 2 i norsk skriftig så er fuuult klar over at jeg er dårlig til å uttrykke meg i en diskusjon på et forum... det tar jeg meg null nært av"!

slitenvolvo(fra bærum) hentet fra en annen stripa-tråd:

Har de fått tall-karakterer på ungdomsskolen nå?

Jeg tenker:

"Stor i talerøret,ikke like så stor i skrotten" jeg trenger vel ikke å si mer når det gjelder folk som trur dem er noe? i tillegg kaller slitenvolvo seg for intelligentsia og klager på norskkarakteren til andre når han skriver feil selv. Vel og merke bor denne kloke overklasse-mannen aka slitenvolvo i bærum.. antyder jeg sammenhengen?

overraskende hvor interessert han blei i denne tråden og på hvilken måte,føler deg vel ikke truffet?

Helt rått hvor sliten jeg blir!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider