VilleW Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Brunkrem er jo greit å ha når man går lei av solariumet i løpet av en vinter. Men fargen ser ikke spesielt bra ut, med mindre man bruker maskin da. Sånn som jeg har sett det, har samtlige som har brukt maskin blitt... gulerot-oransje.. :titties: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Som en kompis sa. "Hvit mann skal være hvit. Ellers hadde han hatt mer pigment fra dag 1". :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 trur det var urabus med subaru-bildet som kom med et fornuftig svar som planta beina te sosse-pakket på bakken. Dem som er normale holder seg til versjonen hans. Takk. Dessuten, vær litt mer forsiktig med dine uttalelser her. Om du skriver bare LITT annerledes så kan folk fort få et helt annerledes syn på deg. Bare et tips, ikke for å være slem eller noe. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 haha.. merker fort at bilforumet trekker til seg folk fra alle kanter av norge ved å lese her gitt.. Noen burde vel kanskje gå i seg selv og ta en titt før dem uttaler seg om andre.. Og JA jeg tenker på DEG.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 haha.. merker fort at bilforumet trekker til seg folk fra alle kanter av norge ved å lese her gitt.. Noen burde vel kanskje gå i seg selv og ta en titt før dem uttaler seg om andre.. Og JA jeg tenker på DEG.. Og hvilke kanter av landet skulle vi vært fra da? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 jeg synes vi skal være venner og akseptere hverandre som vi er. Livet er for kort til å rakke ned på hverandre!!!!!!!!!! Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ord! :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Er det noen andre som er enig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Selvsagt er jeg enig med deg, men alle kan forbedre seg og det er visse som bør forbedre seg om de skal klare å bli akseptert i det moderne norge. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Helt enig med deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Syns først og fremst man må definere hva en soss er, før man begynner å prate om de, er det klesstilen det går på? Måten man prater på? Jeg har jo blitt kritisert og blitt kalt for soss og værre ting, kun siden jeg har voks i håret, er det, dere kaller sossete foreksempel? Sånt syns jeg er tåpelig. La nå for pokker folk gå i det de vil, å gjøre hva de vil, de er da vel ikke til sjenanse for dere om de går i klær som dere ikke liker.. Se en annen vei i såfall og drit i å vær i nærheten av dem bare. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Syns først og fremst man må definere hva en soss er, før man begynner å prate om de, er det klesstilen det går på? Måten man prater på? Jeg har jo blitt kritisert og blitt kalt for soss og værre ting, kun siden jeg har voks i håret, er det, dere kaller sossete foreksempel? Sånt syns jeg er tåpelig. La nå for pokker folk gå i det de vil, å gjøre hva de vil, de er da vel ikke til sjenanse for dere om de går i klær som dere ikke liker.. Se en annen vei i såfall og drit i å vær i nærheten av dem bare. Alle gutter skulle hatt voks i håret!!! :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Soss har kanskje litt med kles stilen og gjøre. Jeg klarer fint å se forskjellen på en soss og en som bare kler seg pent. En soss har gjerne litt feminime farger(rosa), har gjerne hvit lin bukse(tynn hvit bukse), panne bånd, stor beltespenne og bling i øret. Men for å se om han virkelig er en soss, så må man ta en nærmere skikk på ansiktet og holdningen til personen. Napper man øyenbryna sine helt tynne(såkalte jente øyenbryn), og bruker brunkrem, og gjerne har dratt håret i en sleik hardt bakover langs hode skallen, da er man en soss i mine øyne. Holdningen til veldig mange sosser er også det at de tror dem er mye finere enn mange som går annerledes kledd enn dem selv, og rett og slett ser ned på andre som er mindre pent kledd enn dem selv. Var endel sånne når jeg var på fylletur i Ayia Napa ifjor, og jeg snakket med endel jenter som hadde samma synspunktet som det jeg har om sosser. Jeg er ikke noen råner bare for å ha sakt det, går helt vanlig kledd, bare så dere ikke tror at jeg er en råner som tror at alle er sosser så fort man går i lacoste sko f.eks Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Det er MANGE gutter som er fine med lyserosa!!! Ikke skrem de som har det i skapet! :) ( jeg skjønner at du mener kombinasjonen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Kast bærtene ut av Gatebil...og alle andre steder forøvrig. Fin kropp men minus på IQ-kontoen og mer silikon enn en kasse med RTV. Vet ikke foran og bak på en skrutrekker...hva faen har de der å gjøre? Blir kvalm av de som er "Jeg er så fin at jeg kan drite i å vaske meg fordi jeg er deilig uansett og drekke meg under bordet hver gang og rasere stemninga i et godt lag fordi jeg brakk en negl og må hjem og sutre".. Ubrukelige kvinnfolk. Hei hei hei, denne var litt drøy... Jenter skal ikke kastes ut! Ikke alle er like blåste... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg