Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

soss ja, glata jævler, og alle menn/gutter som tar på brunkrem i trynet er noen jævla sosser og kanskje til og med bøg.

 

Kan forstå voks, sol, og diverse kremer. MEN sminke skal menn/gutter ikke ha! For pokker.... Grøss

 

Liker ikke folk som tror de er overlegne, mange sosser er ikke overlegne.

 

Som jeg skulle sagt det selv.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem har det?

 

svarte på tråden til Dammed oppi her. Svar til Urabus:jeg mener ingen bør leike seg konger før dem er det. Han sa at sosser ofte ikke er overlegne, men det er flere av dem jeg har hørt/sett spesielt i bærum som virker det, en som skreiv dette litt tidligere i tråden også. De sossane jeg har sett leiker seg tøffe og ser overlegne ut. Må innrømme jeg prøver å styre mest mulig unna dem, det skjuler seg noe under all brunkremen.

 

Gutter som tar sol, er sikkert greit nok det, men faen om jeg gidder å legga meg inn i ei kunstig kreftkiste! Tenk på helsa dere også..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHOHO! Du skjønner det du selv skriver, så da er du smartere enn meg! Vel! Jeg skjønner det jeg selv skriver.

Konklusjon: Vi er begge akkurat like smarte.

 

 

FAEN OGSÅ!

 

lider du av spasmer eller noe? du skriver du ikke skjønner hva jeg skriver. Jeg skjønner hva du skriver.

 

Da er vel jeg "smartere" enn deg ifølge smarthets-prinsippet ditt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår