Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare få si en ting. Biring virker jo helt skada. "Jeg liker ikke sosser fordi de har en dårlig holdning, og liker å kle seg pent". Er jo du som har den dårlige holdningen nå. Har du sett på det fra en annen vinkel enn din egen?

 

DU ER EN RETARD! dine synspunkter står det i topic, dem burde brenne.. jeg ler av dem som ei middels god komedie, makan til tapere, skaff dere noe liv a!

gidder ikke å skrive mer her, sosser er ikke verdt det.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normenn lider av sykelig sjalusi dessverre...tenker mange her inne egentlig ville være en del av den såkalte sossegjengen - de har de fineste damene og de fineste bilene som regel... men når man ikke kan være det - hater man dem..

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normenn lider av sykelig sjalusi dessverre...tenker mange her inne egentlig ville være en del av den såkalte sossegjengen - de har de fineste damene og de fineste bilene som regel... men når man ikke kan være det - hater man dem..

 

ja, jeg er kjempesjalu på å gå med buksa nedi skoa og ta på meg brunpudder. :???: da brukar jeg heller zalo som blandevatn, har tre stk av bilane je likar best, så er ikke det det går på.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være ærlig, så skulle jeg gjerne hatt pengene de har til rådighet, men jeg ville ALDRI hatt personligheten deres.

 

ja enig.

 

men.. som en eller anna her på forumet sa, de verste sossene er de "nyrike" som faktisk ikke tjener så veldig bra, men litt over gjennomsnittet.

De andre er godt over det stadiet der og mer normale..

heller tjene dårligere og ha et liv, enn å ikke ha noe liv men penger.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normenn lider av sykelig sjalusi dessverre...tenker mange her inne egentlig ville være en del av den såkalte sossegjengen - de har de fineste damene og de fineste bilene som regel... men når man ikke kan være det - hater man dem..

 

hehehehehe! hvorfor vil man være en soss? de ser jo skikkelig gay ut, uff! grunnen til at de har mest damer er fordi de kan dele samme interesser slik som shopping og sminke :P

I hate people I don't know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehe! hvorfor vil man være en soss? de ser jo skikkelig gay ut, uff! grunnen til at de har mest damer er fordi de kan dele samme interesser slik som shopping og sminke :P

 

sjå der du! En smarting som kommer inn her ja, hahaha. Genialt sagt:win

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU ER EN RETARD! dine synspunkter står det i topic, dem burde brenne.. jeg ler av dem som ei middels god komedie, makan til tapere, skaff dere noe liv a!

gidder ikke å skrive mer her, sosser er ikke verdt det.

 

Ser jo hvem som er retarden. "Dine synspunkter" sier du. Du forklarer hvordan er brat er, ikke en soss. En soss er en person som går i merkeklär osv. En brat er en person som tror han er noe samt går i merkeklär.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo hvem som er retarden. "Dine synspunkter" sier du. Du forklarer hvordan er brat er, ikke en soss. En soss er en person som går i merkeklär osv. En brat er en person som tror han er noe samt går i merkeklär.

 

 

for det første så driter jeg i hva det egentlig heter, for uansett så er den riktige beskrivelsen av dem TAPERE.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår