Hoccy Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 for det første så driter jeg i hva det egentlig heter, for uansett så er den riktige beskrivelsen av dem TAPERE. Det kan godt være det samme hva folka som oppfører seg sånn heter, for vi vet alle om hvem de er, og hvordan de oppfører seg. Så er det opp til hver enkelt hvordan man oppfatter den aktuelle personen, og det tror jeg at vi har fått diskutert nøye nok her nå. Dette blir meningsløst og jeg tror at vi befinner oss langt over grensen til OFFTOPIC. Jeg sender et ønske til høyere makter om at denne tråden stenges, så vi kan finne noe annet å diskutere, og vi slipper ytterligere flamewars. jeg tror at de fleste som har noen meninger om sosser og hva det er har fått sagt sin mening nå. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 du kan jo alltids droppe å klikke deg inn her også da... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Såg masse bærumssosser på shellen i hemsedal i helgen. Måtte nesten spy når jeg hørte hvordan de snakket og sjelte ut personalet da de var tom for teposer.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Såg masse bærumssosser på shellen i hemsedal i helgen. Måtte nesten spy når jeg hørte hvordan de snakket og sjelte ut personalet da de var tom for teposer.. :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 greit nok at det er litt gale med teposer, men det var den holdningen.. holdt jo på å miste lysten på den saftige baconpølsa jeg nettopp hadde kjøpt. er ikke rart det er krig i verden! :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg