Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Essensen i dette her må vel være å ikke OVERDRIVE...uansett hvilken stil man velger å kjøre. Soss som overdriver er for teit, samme er harry eller raddis/emo som overdriver imaget sitt..

 

Dagens beste poenge på hele forumet trur jeg! :)

(passer i tillegg veldig bra når det kommer til f.eks styling av bilen! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens beste poenge på hele forumet trur jeg! :)

(passer i tillegg veldig bra når det kommer til f.eks styling av bilen! ;))

 

var en i bø som kjørte original 240 med a motor og supernasjonal rallycross-vinge.. den var ikke lett å glømme!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med "sosser" er sånn generelt oppførselen, stilen får folk gjøre hva de vil med etter min mening, men om jeg synes det er pent eller ei er en helt annen sak. Sosser sånn som jeg kjenner dem bruker andre så mye de kan, selv om de sikkert kunne klart det selv. De eier ikke respekt for andre og det er de som er midtpunktet i verden, det er de som burde bestemme, mener de.

Når de faktisk innser at de burde gjøre noe, så sier de at vi som ikke oppfører oss sånn som de burde ha sagt ifra om det før, noe vi selvsagt har gjordt. Er det rart jeg blir lei slike typer?

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med "sosser" er sånn generelt oppførselen, stilen får folk gjøre hva de vil med etter min mening, men om jeg synes det er pent eller ei er en helt annen sak. Sosser sånn som jeg kjenner dem bruker andre så mye de kan, selv om de sikkert kunne klart det selv. De eier ikke respekt for andre og det er de som er midtpunktet i verden, det er de som burde bestemme, mener de.

Når de faktisk innser at de burde gjøre noe, så sier de at vi som ikke oppfører oss sånn som de burde ha sagt ifra om det før, noe vi selvsagt har gjordt. Er det rart jeg blir lei slike typer?

 

enig, skjønner ikke at dem som er på grensa til hva som er akseptabelt for et levende individ trur dem er noe bedre andre, når det faktisk er omvendt. De som er mindreverdige. Jeg blir ihvertfall imponert/sliten.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosser er latterlige.

Greiest med dem som har så mye penger at de ikke gidder å være sossete en gang.

Værst er det med folk som tjener helt vanlig, men bruker helt latterlige summer på klær og diverse dingser som får dem til å se velsående ut, og prater skikkelig vestkant og greier.

Jeg for min del vet hva jeg tjener, men vil ikke assosieres med noen bestemt klikke i samfunnet, så jeg er meg selv og det kan absolutt ingen forandre på.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker:

"Stor i talerøret,ikke like så stor i skrotten" jeg trenger vel ikke å si mer når det gjelder folk som trur dem er noe?

Kjære Anders, ikke bare er jeg noe, jeg er også mer enn du noen gang kommer til å bli.

 

i tillegg kaller slitenvolvo seg for intelligentsia og klager på norskkarakteren til andre når han skriver feil selv. Vel og merke bor denne kloke overklasse-mannen aka slitenvolvo i bærum.. antyder jeg sammenhengen?

 

Inteligentsia er middelklasse, og hadde du hatt ett funugg av utdanning, så hadde du vist det. Videre så har inteligentsia lite med formue og inntekt å gjøre, men alt med kvalifikasjonene man trenger for å ha den jobben.

F.eks hører lærere med til inteligentsiaen, ikke akkurat ett yrke man tjener fett på.

 

overraskende hvor interessert han blei i denne tråden og på hvilken måte,føler deg vel ikke truffet?

Hmm, kan ikke si at jeg føler meg spesielt truffet. Jeg gir meg totalt faen i materielle verdier, kjører rundt i en 85 modell volvo 740, og og går ikke med panneband... Ja jeg er vel det perfekte eksempelet på en bortskjemt bærumssoss (for ikke å snakke om at jeg bare bor midlertidig i Bærum pga jobb).

 

 

Synes det bare er utrolig mye piss som kommer fram i denne tråden, der noen føler at deres maskulinitet blir krenket fordi noen andre måtte gå i en rosa skjorte. Men jeg har en teori om at det er god gammeldags misunnelse, fordi herremannen i den rosa skjorta kan dra damer som er ferdig med ungdomsskolen.

 

BTW, Anders, er du sikker på at du ikke er homo? Virker litt som om du prøver å overkompensere for noe... Synes du burde prøve litt guttekos du, kanskje du liker det.

 

Helt rått hvor sliten jeg blir!

Prøv å trene litt feiten, så kanskje du ikke blir sliten så fort...

 

 

Så for å være litt on-topic. Synes lite om folk som bryr seg om å vise velstand og dømmer folk etter hva de måtte ha på bankkontoen, eller hvilken bil de kjører.

Dette gjelder sosser så vel som enkelte "bilentusiaster", forskjellen er bare at det er dyre tyske merker på de første, og mindre fasjonable merker med neonlys under og digert annlegg, på de andre.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anders, ikke bare er jeg noe, jeg er også mer enn du noen gang kommer til å bli.

 

 

Hmm, kan ikke si at jeg føler meg spesielt truffet. Jeg gir meg totalt faen i materielle verdier.

 

BTW, Anders, er du sikker på at du ikke er homo? Virker litt som om du prøver å overkompensere for noe... Synes du burde prøve litt guttekos du, kanskje du liker det.

 

 

Prøv å trene litt feiten, så kanskje du ikke blir sliten så fort...

 

Kjære Anders, ikke bare er jeg noe, jeg er også mer enn du noen gang kommer til å bli.

 

svar. da er jeg glad jeg ikke er noe! Hadde du forresten vært verdt femmern jeg har i lomma nå, så hadde du bodd et anna sted.

Nok en gang tegn på en selvopptatt mindreverdig skinkeridder fra vestkanten...

 

BTW, Anders, er du sikker på at du ikke er homo? Virker litt som om du prøver å overkompensere for noe... Synes du burde prøve litt guttekos du, kanskje du liker det.

 

svar: tja, innerst inne bor det vel en liten en i oss alle!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sosser er kvalme individer, sminker seg og har på klær så de ligner mer på transer enn menn. slenger dritt om folk som ikke gjør sånn som dem og kaller oss for bønder. selv så bor jeg midt i sentrum og vi har fått by status for 8 år siden. værste med dem er at selv om de ikke har ett snev peiling om hva det snakkes om så skal de faen meg åpne kjæften å prosjektere seg selv som perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anders, ikke bare er jeg noe, jeg er også mer enn du noen gang kommer til å bli.

 

 

Hmm, kan ikke si at jeg føler meg spesielt truffet. Jeg gir meg totalt faen i materielle verdier.

 

BTW, Anders, er du sikker på at du ikke er homo? Virker litt som om du prøver å overkompensere for noe... Synes du burde prøve litt guttekos du, kanskje du liker det.

 

 

Prøv å trene litt feiten, så kanskje du ikke blir sliten så fort...

 

Kjære Anders, ikke bare er jeg noe, jeg er også mer enn du noen gang kommer til å bli.

 

svar. da er jeg sannelig glad jeg ikke er noe! Hadde du forresten vært verdt femmern jeg har i lomma nå, så hadde du bodd et anna sted. Akkurat som i sossetråden så er sånne selvopptatte folk som deg som trekker det korteste strådet.

 

 

BTW, Anders, er du sikker på at du ikke er homo? Virker litt som om du prøver å overkompensere for noe... Synes du burde prøve litt guttekos du, kanskje du liker det.

 

svar: tja, innerst inne bor det vel en liten bakstikker i oss alle, litt guttekos tar man ikke skade av!

 

Prøv å trene litt feiten, så kanskje du ikke blir sliten så fort...

 

svar: jepp, er så feit at det går på hjarte laus..

 

Hmm, kan ikke si at jeg føler meg spesielt truffet. Jeg gir meg totalt faen i materielle verdier.

 

svar: her sier du noe som er typisk en av samfunnets nederste 2%,

du sier at du gir f... i åssen økonomien er, åssen kan du si noe sånt når du i en annen tråd jeg hadde svart noe på, dro plutselig inn om 4mill eller trygda var vinnende?!

etter noen av innlegga dine vurderer jeg å søke meg uførestrygd.

 

 

du argumenterer mot deg selv?!

ha en fortreffelig aften!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosser er latterlige.

Greiest med dem som har så mye penger at de ikke gidder å være sossete en gang.

Værst er det med folk som tjener helt vanlig, men bruker helt latterlige summer på klær og diverse dingser som får dem til å se velsående ut, og prater skikkelig vestkant og greier.

Jeg for min del vet hva jeg tjener, men vil ikke assosieres med noen bestemt klikke i samfunnet, så jeg er meg selv og det kan absolutt ingen forandre på.

 

jøsses, MEGET vettugt innlegg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår