Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Hei hei hei, denne var litt drøy... Jenter skal ikke kastes ut! Ikke alle er like blåste... :)
Nei,det vet jeg da... derfor jeg spesifiserte Bærtene. :) Har sett mer enn nok av eksempler på de jeg nevnte,nemlig... Heldigvis sett eksempler på det motsatte også,men det er dessverre langt mellom de :(

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Soss har kanskje litt med kles stilen og gjøre.

Jeg klarer fint å se forskjellen på en soss og en som bare kler seg pent.

En soss har gjerne litt feminime farger(rosa), har gjerne hvit lin bukse(tynn hvit bukse), panne bånd, stor beltespenne og bling i øret.

Det er nok ikke sossene selv som styrer klessmaken sin, det er det motedesignerne som gjør. Sossene kjøper bare tilfeldigvis det dyreste. Som kjent så er verdens mest kjente motedesignere homser, så det er dermed ikke rart at sossene blir seendes ut som homser gjorde/gjør.

[Min mening/oppfatning.]

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosser kan være grei de. Går på personligheten. Kan være verre å snakke med enkelte harrytasser som mangler alt for mye imellom øra. jeg har gått mekaniske fag og går nå på BI. så kan trygt si at jeg har vært innom begge typene og de som er verst i hver sin gruppe er like jævlie å være med. De som er trivelige i hver sin gruppe er også like greie å ha med å gjøre ;) Gjelder å finne en mellomting(Slik som meg :lol:) Går an å kle seg greie klær og likevel tørre å bli skitten på henda. Ting blir som regel slitsomt når det blir overdrevet.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosser kan være grei de. Går på personligheten. Kan være verre å snakke med enkelte harrytasser som mangler alt for mye imellom øra. jeg har gått mekaniske fag og går nå på BI. så kan trygt si at jeg har vært innom begge typene og de som er verst i hver sin gruppe er like jævlie å være med. De som er trivelige i hver sin gruppe er også like greie å ha med å gjøre ;) Gjelder å finne en mellomting(Slik som meg :lol:) Går an å kle seg greie klær og likevel tørre å bli skitten på henda. Ting blir som regel slitsomt når det blir overdrevet.

Sosser er samfunnstapere enkelt og greit. Verre enn det er det ikke. Så fint at vi er enige, samma gjelder dem som trur dem er råe som forsøpler eller røyker og leikar seg høge i hatten. L'n-i-panna-faktoren er ikke akkurat lav der gitt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra bærum ,men jeg kler kler meg ikke som ei fjortisfitte å veit godt hva f.eks en turbo er og hvordan den fungerer , veit at det er mange ekstrem tilfeller i bærum , men dra nå for faen ikke alle under en kam da

som regel er det et eller annet hårstråd som faller av ja...MEN;Hvor god peiling du har på bil eller ikke speler ingen rolle, det som er grunnprinsippet er at dem ikke klarer å skifte dekk sjøl en gang eller bytte olje, alle som vil klarer det! Men det som gjør at dem burde vært skutt er synet på seg selv i forhold til omverdenen.

F.eks dem bruker ikke spade eller høgger ved. Sånne helt basic things gjør dem ikke, da er du "ekkel" hvis du gjør sånne ting sjøl.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye tåpelige argumenter i denne tråden syns jeg.

JA, jeg kan være enig i at de som ser på penger som alt, og gjerne skal vise hele omverden at de har penger etc. er noe vi kunne vært foruten!

Men vil ikke si at en som ikke klarer å skifte olje på bilen sin eller skifte dekk er soss, mange andre som ikke klarer det også, jeg jobber selv på bensinstasjon og må bytte olje/vindusviskere/spylervæske (får spørsmål om dekk, men har ikke tid til det da vi ikke har dekkskift som en del av vår service), men dekk klarer jeg fint å bytte selv, men poenget mitt er det at det er så altfor mye forskjellige personer som kommer innom for å spørre om sånne ting, som egentlig er helt basic som du kaller det, men for det betyr det da ikke at de er sosser, eller tapere selvom de ikke klarer det?

Og jeg vil ikke si at en soss er en som prater pent, fordi han bor i et strøk/bydel som prater pent. Jeg vil ikke si at en som kler seg pent er soss.

Men selvfølgelig jeg godtar at alle har sine synspunkter på hva en soss er. Etter min mening er det de som blar rundt seg med penger, ikke kan bli møkkete (ja går litt i mot det jeg sa istad, men nå sier jeg de som ikke kan prøve en gang.)

De som ser ned på andre fordi de ikke har penger til det samme etc.

Og jeg vil ikke kalle de dårlige mennesker, men heller at det er dårlige egenskaper å tro at alt her i verden handler om penger, og at det viktigste rundt omkring er å gå rundt i klær til mange tusen!

MvH Eirik

-'86 Toyota Celica

x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig i bilringen :)

sosser er en gjeng med pappadalte klyser som ikke veit hvordan døm ska te seg...

spørru meg så burderøm fått ett slag i tryne alle sammen :deng

1993 volvo 245 (rånebrakka!)

1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:(

1977 ford capri 2.0 S (prosjekt)

formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MANGE gutter som er fine med lyserosa!!! Ikke skrem de som har det i skapet! :) ( jeg skjønner at du mener kombinasjonen)

megmrpinkse5.jpg er jeg soss siden jeg går i råsa og hvit :boxing er vel greie sosser å håpløse sosser..blir jo som når media omtaler bilmiljøet..liker ikke dra alle under en kam..men er nok e del sosser som jeg lett kan bli hissig på angry2

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider