Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er bra det finnes sosser jeg, Da har de homofile noe og ronke til.. :kiss

 

godt poeng! Så stopper det vel der med tanke på positive sider ved dem.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

megmrpinkse5.jpg er jeg soss siden jeg går i råsa og hvit :boxing er vel greie sosser å håpløse sosser..blir jo som når media omtaler bilmiljøet..liker ikke dra alle under en kam..men er nok e del sosser som jeg lett kan bli hissig på angry2

 

det der er bare harry og rått det der da.. rosa er tøft på harry personer da..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Say no more:

 

2v3kc4p.jpg

 

25p5ld3.jpg

 

Jeg liker de ikke. Takler ikke det at de skal være så til de grader frekke og bedre enn alle andre.

 

 

har noen av disse hatt en litt uheldig diarê eller ser det bare sånn ut?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megmrpinkse5.jpg er jeg soss siden jeg går i råsa og hvit :boxing er vel greie sosser å håpløse sosser..blir jo som når media omtaler bilmiljøet..liker ikke dra alle under en kam..men er nok e del sosser som jeg lett kan bli hissig på angry2

 

Det er forskjell på å være soss og motebevisst.

Forskjellen er sånn generelt oppførselen, de tror at det er de som er viktigst i verden, om du ikke gjør det så er du ikke en ekte soss.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å være soss og motebevisst.

Forskjellen er sånn generelt oppførselen, de tror at det er de som er viktigst i verden, om du ikke gjør det så er du ikke en ekte soss.

 

rosa er den mest harry farva som finns, du på bildet med rosa hettegenser og hvit bukse er HARRY, je digger rosa farve sjøl(men på den harrye måten) har sjøl rosa caps med sweden på og rosa pumabelte:jackinbox: harryfaktoren øker betraktelig;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosa er den mest harry farva som finns, du på bildet med rosa hettegenser og hvit bukse er HARRY, je digger rosa farve sjøl(men på den harrye måten) har sjøl rosa caps med sweden på og rosa pumabelte:jackinbox: harryfaktoren øker betraktelig;)

 

er meg med som gir vekk en genser til mr Pink (kjører råsa driftebil) så da er jeg harry ikke soss..da får jeg sove da haha... vi gjør det for morro..så er ikke man før man tørr gå med råsa lol...:morph:

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er meg med som gir vekk en genser til mr Pink (kjører råsa driftebil) så da er jeg harry ikke soss..da får jeg sove da haha... vi gjør det for morro..så er ikke man før man tørr gå med råsa lol...:morph:

 

LANGT ifra, å gå i rosa og ha den harry stilen er dritgenialt, så du kan ta kvelden med god samvittighet, er bare gromt med rosa harry stil! I strømstad skal jeg kjøre rosa/harry stil=)

 

nei, det er for morroskyld ja=) hehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er like ille.

De finnes i flere forskjellige sossegrader. hehe

 

MEN

dissa her:

25p5ld3.jpg

De har gjort detta på kødd vel?

Detta er ikke soss, detta er bare fælt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vierkeege.tk

 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Siden er neppe seriøs, men den viser faktisk hvor langt en del av disse gutta drar det.

 

Jeg går på BI Nydalen (kall meg soss, pappagutt, whatever. Tar meg ikke nær av det) og ser daglig gutter som har samme stilen. Helst like mye, eller mer brunkrem enn jentene de henger med.

 

De skal få kle seg som de vil, men vær så snill, PRØV å dropp sminken og brunkremen. Og gjerne forandre personligheten deres litt, dere er ikke bedre enn alle andre selv om dere tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ekkelt når det er snakk om sosser som er pappagutter og får penger til bil og smirnof ice. Men det å kle seg pent er ikke noe gæli i. Folk kaller meg soss fordi jeg har litt merkeklær o.l. Men kjører kadett å hører på vassendgutaen og aasmud&amli band på anlegget:P...hehe

 

DA eru ikke soss, sosser hører på metal/pop...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vierkeege.tk

 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Siden er neppe seriøs, men den viser faktisk hvor langt en del av disse gutta drar det.

 

Jeg går på BI Nydalen (kall meg soss, pappagutt, whatever. Tar meg ikke nær av det) og ser daglig gutter som har samme stilen. Helst like mye, eller mer brunkrem enn jentene de henger med.

 

De skal få kle seg som de vil, men vær så snill, PRØV å dropp sminken og brunkremen. Og gjerne forandre personligheten deres litt, dere er ikke bedre enn alle andre selv om dere tror det.

 

 

MÅ ikke være soss for å gå der, Men sannelig er 99% av dem som går der sosser, men siden du syns det er teit av dem så er du ikke soss, hadde du vært det hadde du sett ned på det motsatte av dem og aldri skrevet det du skriver.

 

MEN tilbake til sida du linka til:

FY F... Sjuke værstinger!! Den sida er det sjukeste jeg har sett, er det rart det blir krig når noen skriver sånn/er gays..

Det står noe om en far som skriver om sønn sin der, sier litt når foreldra må skrive at han føler seg trakassert, den dagen jeg hadde tatt meg nær av dem skulle jeg likt å se, det fortjener han bare når han menger seg med sånt pakk av noen samfunnstapere.

:drunk:

PASS DERE sier jeg. Prøver dem seg, så slå da vel!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår