Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

da er jeg vel en soss jeg og da:) metal er flott.

 

nei, altså... det er sånn musikk dem hører på, MEN det finns jo folk som ikke er sosser som hører på det, men da kalles dem emoer eller taperebirthday

 

Men alle musikksjangrer har et eller anna som er greit å høre på.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

emoer har vel sin egen musikk de da:)?

og sosser blir som regel ikke dømt ut i fra musikken? man ser gjerne at han er en soss FØR man hører musikken dems?

 

jaja, men jeg er vel en taper, emo eller soss da:D you decide. men regner med at det blir taper, siden alle andre på detta forumet stort sett er det, utenom deg da selvfølgelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emoer har vel sin egen musikk de da:)?

og sosser blir som regel ikke dømt ut i fra musikken? man ser gjerne at han er en soss FØR man hører musikken dems?

 

jaja, men jeg er vel en taper, emo eller soss da:D you decide. men regner med at det blir taper, siden alle andre på detta forumet stort sett er det, utenom deg da selvfølgelig:D

 

:thumb

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA eru ikke soss, sosser hører på metal/pop...

 

Er du helt 'tard? Her blant sosser går det kun i brat-musikk, "gangsta hip hop/rap" og trance, Kobojsarna og E-Type for eksempel :cool: En slik generalisering er forresten helt på trynet :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å si at sosser bare hører på en type musikk er en helt på trynet generalisering ja.

 

alle sier at det finns unntak her og det finns unntak der, syns det er greit å si at dem som hører på sånn musikk er tapere, mens det finns unntak. Blir jo akkurat det samme? sant?

 

Må fortelle ei kort historie fra idag: kom en stakkarsoss som satt ved siden av meg hos frisøren, han masa og kjasa om åssen shampo og voks osv dem brukte. Bare sånn prat i 30min, så var det det ene, så var det det andre, så var det klaging osv osv... HVA skjer med gutter egentlig? verdens undergang nærmer seg, vurderer å melde meg inn i jehovas vitner og satse på at harmageddon kommer snart, så kanskje vi blir kvitt pakket, og landet kan begynne på blanke ark...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Ord!

 

jeg hører på alt mulig. Alt fra Trash metal til Heavy metal.

Alt innom rap/hip hop sjangeren. Er også mye innom Hardstyle.

 

Så å tilegne enkelte folk en spesiell musikksmak er som sagt ovenfor her, helt på trynet. Men det visste du vel når du skrev det. Derfor du gjorde det, tenker jeg.

 

x2 - hip/hop:)

 

men som smarten sjøl sier, vi er alle tapere:) jeg kan leve med det så lenge det er biring som er vinneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2 - hip/hop:)

 

men som smarten sjøl sier, vi er alle tapere:) jeg kan leve med det så lenge det er biring som er vinneren.

 

hahahahahahahahahahahaha, at det er MULIG at dere lar dere provosere, enkelte skjønner forsatt ikke at jeg bevisst prøver å provosere og irritere.. LOL! kost meg evig lenge jeg på det forumet her, for en gjeng med hardtards!:yummy:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si definisjonen av en "soss" er veldig frem og tilbake..

 

Er det noe galt i å bry seg om hvilken shampo man bruker og hvilke hårprodukter man bruker ? Eller at man faktisk har en oppegående klesstil ?

 

Og musikksmak er da helt individuelt uansett hvordan man kler seg..

 

Tror "soss" mer kommer fra Holdning ikke utifra om man faktisk bryr seg om hårprodukter, hører på pop eller kler seg i klær som er fra "sett inn dyrt merke her"

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si definisjonen av en "soss" er veldig frem og tilbake..

 

Er det noe galt i å bry seg om hvilken shampo man bruker og hvilke hårprodukter man bruker ? Eller at man faktisk har en oppegående klesstil ?

 

Og musikksmak er da helt individuelt uansett hvordan man kler seg..

 

Tror "soss" mer kommer fra Holdning ikke utifra om man faktisk bryr seg om hårprodukter, hører på pop eller kler seg i klær som er fra "sett inn dyrt merke her"

 

Når merket på shampoen eller voksen er et stort problem for deg og du er gutt, da haru jammen meg problemer, spesielt som han idag, som satt og nesten banna fordi han ikke fant en vokstype som han leita etter. Men jeg skal holde meg litt å skinnet og si at det er godt at det finns sånne folk, da har jeg noe å le av og syns synd på i etterkant.:partyon:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når merket på shampoen eller voksen er et stort problem for deg og du er gutt, da haru jammen meg problemer, spesielt som han idag, som satt og nesten banna fordi han ikke fant en vokstype som han leita etter. Men jeg skal holde meg litt å skinnet og si at det er godt at det finns sånne folk, da har jeg noe å le av og syns synd på i etterkant.:partyon:

 

Vel alle dine svar i denne tråden går på "Sosser, Birings synspunkter"...

 

Personlig bryr jeg meg faktisk om hva jeg stapper i håret mitt, og det faktum at jeg faktisk ikke velger å kjøpe 1 Liter hårgel på Spar for 9,90 og ikke kjøper shampoo i kasser på 24 flasker for 50 kroner samt ikke handler klærne mine fra Elloskatalogen gjør meg hverken i mine øyne eller i min sosiale krets til en soss. Ei heller har noen noengang kalt meg det.

 

Det at man faktisk bryr seg om hvordan man ser ut og ikke går rundt som en dass gjør IKKE at man er en soss pr min definisjon som er at det å være Soss er en mental greie.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår