Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel alle dine svar i denne tråden går på "Sosser, Birings synspunkter"...

 

Personlig bryr jeg meg faktisk om hva jeg stapper i håret mitt, og det faktum at jeg faktisk ikke velger å kjøpe 1 Liter hårgel på Spar for 9,90 og ikke kjøper shampoo i kasser på 24 flasker for 50 kroner samt ikke handler klærne mine fra Elloskatalogen gjør meg hverken i mine øyne eller i min sosiale krets til en soss. Ei heller har noen noengang kalt meg det.

 

Det at man faktisk bryr seg om hvordan man ser ut og ikke går rundt som en dass gjør IKKE at man er en soss pr min definisjon som er at det å være Soss er en mental greie.

 

Det er forskjell å finne en riktig voks f.eks og en manlig shampo(noe til og med jeg gjør) og å sitte å få psykiske problemer for å finne voksen å imponere damene i klassen med, han idag tok helt av, han klaga til og med på frisøren som ikke var sikker på hvor han kunne få tak i voks som gjør at håret ser vått ut, til og med jeg kunne tenke meg en voks som gjør at håret ser vått ut, men å få sinnslidelser fordi at man går en dag på skolen med en matt voks eller uten, er ROFL. Enkelte gjør jo alt for å bli like "kule" som resten av gutta i gjengen. Var det som var poenget mitt.

Hovedkonflikten er følgende:

-oppførselen har 99% å si.

-over-pimpa klær/brunpudder osv. 1%

-musikk og prat er bare mikroskopiske faktorer som bygger på det over her.

 

for å besvare en som var fra kvinnherad, så er emoer like ille.

Helheten som er problemet, uansett hvem/hva en er.

 

Dette er mine seriøse synspunkter,resten er for å skape litt action.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når merket på shampoen eller voksen er et stort problem for deg og du er gutt, da haru jammen meg problemer, spesielt som han idag, som satt og nesten banna fordi han ikke fant en vokstype som han leita etter. Men jeg skal holde meg litt å skinnet og si at det er godt at det finns sånne folk, da har jeg noe å le av og syns synd på i etterkant.:partyon:

 

Da har du ikke prøvd nok forskjellig! Det er STOR forskjell på vokser!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da har jeg ikke det da, kommer aldri til å klikke i vinkel og klage på frisøren ihvertfall fordi jeg er en stakkar som ikke klarer å finne riktig voks, men dette gjelder forhåpentligvis ikke flertallet av oss på forumet eller ellers i Verden:cool:

 

det i dag var rett og slett frekt!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da har jeg ikke det da, kommer aldri til å klikke i vinkel og klage på frisøren ihvertfall fordi jeg er en stakkar som ikke klarer å finne riktig voks, men dette gjelder forhåpentligvis ikke flertallet av oss på forumet eller ellers i Verden:cool:

 

det i dag var rett og slett frekt!

 

Det at personen var frekt er jo en annen sak, at fyren var frekk mot frisøren er jo ikke noe bra.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det i dag var rett og slett frekt!

 

Smalt fra rett kjeft..

 

Vil si at utseende og sosser har endel å gjøre med hverandre, men først når det går over "normalen". Det å være alminnelig opptatt av hvordan man framstår er ikke nødvendigvis soss.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på gutter, fortsett å gjør dere pene for jentene! Jeg håper jeg snakker for alle jenter når jeg sier : jenter liker gutter som bryr seg om utseende sitt! :)

 

les siste innlegget mitt;) så ser du at det var ment som en provokasjon...sånn blir det diskusjoner. Men at ekstrem-sossene er tapere, det kommer jeg aldri til å skifte mening om, men føler at jeg fortsatt har litt fornuft igjen. Er oppførselen som avgjør 99% av tilfellene.

 

ekstremsoss er dem som trur dem er så ekstremt mye bedre enn alle andre osv. som mange her nevner og nesten tar opp lån for å gå i solstudioer osv. dere skjønner hva jeg mener . Dem burde ta et tak i seg sjøl.

 

En som sa at overdrivelse var det som var ekkelt, og det er jeg enig i. SÅ veit dere det.

 

Vi bør definere hva som er overdrivelse, jeg føler at de to bildene på side 5-7 et sted definerer dette godt.

 

Hvis du ikke bruker masse brunkrem i trynet og ikke går med buksa nedi sokka(greit nok, hvis buksa subber bakken), da kan du gå som du vil sålenge du ikke er en stakkar som trur du er bedre enn noen andre.

 

Amen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smalt fra rett kjeft..

 

Vil si at utseende og sosser har endel å gjøre med hverandre, men først når det går over "normalen". Det å være alminnelig opptatt av hvordan man framstår er ikke nødvendigvis soss.

 

 

Eirik

 

ja, derfor bør du holde kjeft som er helt bak mål og enda ikke skjønner provokasjon, vi må ha flere personer i denne tråden, ekstrem tradisjonsmann(meg),noen sosser, og nøytrale, det er ikkeno som er mer morro enn det.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smalt fra rett kjeft..

 

Vil si at utseende og sosser har endel å gjøre med hverandre, men først når det går over "normalen". Det å være alminnelig opptatt av hvordan man framstår er ikke nødvendigvis soss.

 

 

Eirik

 

Det var da voldsomt hat mot meg da eirik? stått opp på feil bein? hahaha.

 

Du må lære deg å lese så hadde alt vært så mye enklere, har vel lagt ut 4-5 svar nå på mitt egentlig synspunkt, men neida, eirik likte ikke detta stakkar. hehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, så du hadde sitert fra nordbygdi productions i sig'en din.

 

hadde noen filmer av dem engang på pcen. vet du om de ligger ute på nettet et sted ?

 

hallo. Ja, noen kammerater hadde finni det på noe pirate et eller annet eller noe nedlastingsprogramm..

 

det er genial lavbudsjettsproduksjon som er latterlig bra...

 

bare søk på eggstokkan eller norbygdi productions!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt at du tror folk ikke skjønner at du provoserer med vilje. Ser du lengre opp så ser du at jeg skjønte det for lenge siden.

Og om du provoserer for å ha det gøy, er det ikke lov til å bli provosert da, eller? Du har det vel helt kool med å tro at du er den eneste som har vett her i verden/(BF)

 

Foreslår at denne tråden stenges jeg. Er jo bare kødd!

Folk klarer ikke å la være å være frekke.

(Jeg klarer det iallefall ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min definisjon av soss: Jålete person som ikke kan bli skitten, og synes det er veldig viktig å se bra ut/følge mote, være kul, ha høy utdannelse og masse penger, og er litt ovenpå og ser ned på folk som ikke er like "bra" som seg selv.

 

Jeg synes de er ekle, men mener at folk får vere som de vil, så lenge det ikke går utover meg/andre.

 

 

Stå på gutter, fortsett å gjør dere pene for jentene! Jeg håper jeg snakker for alle jenter når jeg sier : jenter liker gutter som bryr seg om utseende sitt! :)

 

Kanskje det, men jeg har værtfall aldrig hatt noe sånn STORT problem med kvinnfolk, selv om jeg knapt har hatt voks/hårgele(eller hva det nå er) i håret, og aldrig brydd meg om å se spesielt bra ut. Har heller aldrig hatt noen dyre merkeklær eller brukt sminke av noe slag. Problemet mitt er heller at det er langt mellom de kvinnfolka som er morsomme å henge sammen med, hehe:)

Eller prinsippet er at: ingen grunn til å bli soss for deres skyld!:P

 

BTW: Forøvrig heeelt enig med han som mente at "berter" er ubra! Virker jo som enkelte kvinnfolk tror at gutter/menn KUN er opptatt av utseende demmers, og IKKE NOE annet(så klart, finnes unntak her også:P), og at de bare kan styre på som dem vil!

 

Ah, nå ble det mye om damer, selv om tråden handler om sosser, hehe..:biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les siste innlegget mitt;) så ser du at det var ment som en provokasjon...sånn blir det diskusjoner. Men at ekstrem-sossene er tapere, det kommer jeg aldri til å skifte mening om, men føler at jeg fortsatt har litt fornuft igjen. Er oppførselen som avgjør 99% av tilfellene.

 

ekstremsoss er dem som trur dem er så ekstremt mye bedre enn alle andre osv. som mange her nevner og nesten tar opp lån for å gå i solstudioer osv. dere skjønner hva jeg mener . Dem burde ta et tak i seg sjøl.

 

En som sa at overdrivelse var det som var ekkelt, og det er jeg enig i. SÅ veit dere det.

 

Vi bør definere hva som er overdrivelse, jeg føler at de to bildene på side 5-7 et sted definerer dette godt.

 

Hvis du ikke bruker masse brunkrem i trynet og ikke går med buksa nedi sokka(greit nok, hvis buksa subber bakken), da kan du gå som du vil sålenge du ikke er en stakkar som trur du er bedre enn noen andre.

 

Amen.

 

Hah..så du kaller meg soss fordi jeg har buksa oppi sokka noen ganger da? :) arti

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår