realace Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 det blir en del kobber hvis man samler litt når man jobber på store bygg ..... hvis man rivr gamle tavler så er det jo ofte massive kobberskinner til fasene .... det blir kilo ut av det Men det bør avklares med egen arbeidsgiver om man kan forsyne seg av dette først.. Ofte så går slike ting på kontrakten mellom kunder og firma om hvem som "eier" dette. Uten tilatelse kan man ende opp som "tyv" med de følger dette har. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skompa Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Trengs ikke. Og,stålprisen har jo gått i taket ved innkjøp om dagen,så hvor mye er leveringssummen? 1.20 mener jeg vi får på Jernverket i Mo i Rana :D Blir jo litt penger når man leverer noen tonn i slengen! Siter Tvåførti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Fikk nøyaktig 36,30kr kiloen for rent kobber når jeg leverte på Veolia i Drammen sist fredag :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Shit, kanskje jeg bør godsnakke med bestefar.. han har jo liggende MENGDER med kobberrør i kjelleren.. snakker sikkert oppimot et tonn. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Noen som vet innleveringspris på titan da? Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Noen som vet innleveringspris på titan da?Titan leverer man ikke... det bruker man til et eller annet tøft. :happyhappy: :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegab2,5v6 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Kobberprisen kan endre seg fra dag til dag og er også stor forskjeell hvor i landet den blir levert. Kvaliteten og hva kobberen er brukt til er også veldig avgjørende. Siter http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1566116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Titan leverer man ikke... det bruker man til et eller annet tøft. :happyhappy: :D Hehe... Du skjønner, jeg har xx antall kilo titan-plater som har vært i en varmeveksler. Sjefen sa at det bare skulle kjøres på dynga, så det "har jeg gjort"... Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hehe... Du skjønner, jeg har xx antall kilo titan-plater som har vært i en varmeveksler. Sjefen sa at det bare skulle kjøres på dynga, så det "har jeg gjort"... Hmm.. hvilke tykkelser snakker vi om? :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Tror det var snakk om 2,5-3mm m/ pakning. Er fra 3 forskjellige vekslere. Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
denbilgale Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Oppdateret pris på kobber og alu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg