Precious Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hei til alle fotoglade sjeler på bilforumet :) Jeg er en nybegynner på speilrefleksverden, og har ikke hatt muligheten til å justere så mye som jeg kan nå. Tenkte derfor lage en tråd som vi kunne poste litt om kameraene og objektivene våre, samt noen eksempler på bilder med valgte funksjoner folk bruker for å få de forskjellige effektene. Dersom folk er interessert i å dele erfaringer. Kamera: Canon EOS 30D Objektiver: Canon EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 IS Objektivet er et OK allround objektiv, litt tele, normal og litt vidvinkel. Skal ta noen bilder for å vise objektivet i forskjellige innstillinger. Selv er jeg på utkikk etter et bedre Tele objektiv og et bedre vidvinkel objektiv. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Hvis du lurer på hvordan forskjellige objektiver er, så er det flere dedikerte steder på nett for dette. F.eks: Welcome to Photozone! Photodo - Photographic lens specifications, guides, discussion and reviews Canon Digital SLR Camera and Lens Reviews at The-Digital-Picture.com fredmiranda.com: Specialized in digital cameras, photoshop actions, and digital darkroom osv osv Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg