MANTA18 Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 hei,har tenkt å senke accorden min. lurte på hvor mye jeg bør senke den. har planer om å få den gokjent senket. hvordan er det med spissingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Har senket min ´98 modell med org Honda senkesett 30mm med progressive gassdempere. Er en fryd. Men litt myke for banekjøring. Blir ikke noen go-cart. Men skulle jeg kjøpt i dag hadde jeg tatt Eibach (mener det er 30-35mm) som har progressive fjærer. Finnes 80mm Koni sett, men Accordens akselavtand er for lang til at dette er praktisk. Jeg setter grensen nærmere 35 enn 40mm. Har du andre spørsmål vedr felger etc til bilen må du gjerne ta kontakt. Min er forresten til salgs. Hjulstillingskontroll MÅ du uansett ta etterpå. Koster ca 1500,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg