suppegjøken Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Skal selge min Audi 100 2,6 autm. stv. 1993. Den har kun gått 170.000 km. og ALLE service intervaller er dokumentert og utført hos Møller. Mekanisk 100%,men litt slitt i lakken. Byttet termostat, vannpumpe og reg.reim i fjor. Skiftet olje i girkassa i høst( .... det gjorde underverker forresten. Anbefales selv om Møller sa at det ikke trengtes!!!). Motoren lekker IKKE olje, men den svetter lite granne fra topplokks pakningen i flg. Møller på sist service. De så det som ikke så det nødvendig å gjøre noe. Hvor er det billig i Ålesund å reparere dette da? Hvor mange kroner tror du jeg kan be om for bilen...? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suppegjøken Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 er det ingen som har noen mening?:titties: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Tar du en titt på Finn & Autodb vil jeg tro du finner ut ca pris på hva du kan ta for bilen din. Toppdekselpaking bytter du selv, er ikke store jobben. Er forøvrig temmelig vanlig at disse lekker litt i bakkant på V6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suppegjøken Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Tar du en titt på Finn & Autodb vil jeg tro du finner ut ca pris på hva du kan ta for bilen din.Toppdekselpaking bytter du selv, er ikke store jobben. Er forøvrig temmelig vanlig at disse lekker litt i bakkant på V6. Gjøre det selv med "oljesvetten"... Flott, men jeg er ikke fingernem. damndamn Jeg henvendt meg til verkstedet her i Ålesund i dag... kr. 2.800,- inkl. motorvask er prisen :Devil: Takk for svar. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suppegjøken Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 annonsen er her: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg