primal Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 lurer litt på en ae86 levin nå så står det att det er en AE92 4AGE motor. noen som har noe spec på denne? Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Denne listen er grei, men langt fra perfekt: Gasoline engines Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Du får grave litt om den motoren. Hvor kommer donorbilen fra / solgt ny? Hvis du har bilde av motorrommet er det lett å si om det er en 125hk TVIS bigport eller 140hk smallport uten TVIS. Jeg har en '89 AE92 GTi 4AGE motor fra norsksolgt bil, og i Norge kom kun 125hk utgaven fikk jeg høre etterpå. Typisk. Forøvrig er det mye matnyttig å finne på Club4AG - Tuned Toyota Automobile Enthusiasts Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg