Gå til innhold

98 bensin på audi 100 2.3E 91mod

Ranger emnet

smeden

Anbefalte innlegg

har ikke målt det enna. har veldig kort vei til jobb:P tar knapt 5 minutter å kjøre. kjører lite i ukedagene. blir ellers litt cruising i helgene. en 3/4 tank varer sikkert en uke iallefall. men 98 varer den litt over ei uke. så bra forskjell bare på å se hvor lang tid bensinnåla brukte på vei tilbake til "Tom"

Ja dette er jo ett regnestykke. Seff holder 98 oktan lengere, men hvor mye mer kostet det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja dette er jo ett regnestykke. Seff holder 98 oktan lengere, men hvor mye mer kostet det? :)

veit ikkje hakke skjekka men tanken min begynner og bli tom no så skal fortell dere kor mye det koster og fylle hele tanken med 98 oktan eg husker eg fylt full tank med 95 for 860kr sånn ca

noen andre så har høyt forbruk?? eg syns min bruker for mye men eg hasje skifta luftfilteret ennå så

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikkje hakke skjekka men tanken min begynner og bli tom no så skal fortell dere kor mye det koster og fylle hele tanken med 98 oktan eg husker eg fylt full tank med 95 for 860kr sånn ca

noen andre så har høyt forbruk?? eg syns min bruker for mye men eg hasje skifta luftfilteret ennå så

Eneste jeg veit er at min bruker ca 0.75 på laaangkjøring (95 oktan). Bykjøring har jeg ikke målt. Supert at du tester dette med 98 oktan og hva det koster smeden! Spent på resultet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men du må jo fylle 98 mer enn en gang for å bli kvitt all 95 oktan.

Etter noen uker ser man jo fort hva som blir billigst.

jau det gjør man... men eg må utsett den testen en stund te eg har fått lappen:) får den ca i midten av april engang tenker eg

dess uten e det bare 40 øre sånn ca i pris på 98 og 95

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve selv da hehe Er blitt så nysgjerrig på dette nå at..

heheh e sikkert best det har venta lenge på lappen e så sint pågrunn av at audien bare står der e nede med den av ogtil og starte den og lar den gå litt så den ikkje bare e i ro

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hey folkens siden lappen va i boks og alt det dr husket eg og skjekke forskjellen på 95-98 sånn ca med 95 på by kjøring på en hel tank har eg brukt 1.3,1.4 og med 98 har eg komt ned på 1.0,1,1 liter på mila så sats på 98

og fyll på uno x der har de samme prisen på 98 som på 95

¨

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider