Gå til innhold

Litt trim spm ang 940n min..

Ranger emnet


TurboKoi

Anbefalte innlegg

venter fremdeles på wg klokka...tror dem faktisk ikke hadde den inne på lager :/ jaja..

 

vet noen hvor man kan få kjøpt sånn små t-stykker..dem hadde det ikke på biltema,tess eller bilekstra.. vurderer å sette inn en liten "blødeventil" mens jeg venter på wg klokka..:D Går vel an å kutte litt i slangen, men har ikke så sans for det..blir vel veldig ustabilt..

V O L V O - Vi orker litt vi også:)

1993- Volvo 940 2,3 TurboIC (Bruksbilen)

1992- BMW E34 525IA 24v SOLGT

1992- Nissan 200SX S13 SOLGT

1991- Volvo 940 2.0 TIC SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Update: Ikke noe nytt som har skjedd. Venter fremdeles på den WG klokka fra ipdusa (12psi)..bestile den 8 mars..så har gått et par dager siden den gang..men men..dukker vel opp..kjører ikke så hardt likavel, stor sett ikke over 4 000rpm.lurer på om jeg skal montere en dump(?)ikke så "dumt" det....kjører uten dump..får den kule plappre-rulle lyden, digg lyd som jeg igrunn ikke vil være for uten;) Vi får se..Til blokksberg med den T3 Turboen..hehe..

 

Kan jo avsløre noen fremtidsplaner.

 

-Montere ny Actuator 1,0kg grunntrykk (venter)

-Montere ALU cooler (sommeren)

-Montere Dump (uvisst)

-Få tak i en forsterket M90 girkasse (sommeren)

-Trenger nye sommerwheels (18") Noen forslag?

V O L V O - Vi orker litt vi også:)

1993- Volvo 940 2,3 TurboIC (Bruksbilen)

1992- BMW E34 525IA 24v SOLGT

1992- Nissan 200SX S13 SOLGT

1991- Volvo 940 2.0 TIC SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår