Gå til innhold

Treff på kongsberg(16 mars 2008),Esso parkeringa stengt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Altså, hva jeg veit om de fra Grenlandsområde, så skal de møte opp på Felleskjøpet og dra derfra ved 4 tida. Rykter flyr rundt her som en pose sitron, og jeg håper jo det vil være mange som møter opp. Selv vil jeg ta fri fra jobben for å møte opp jeg og. Ville jo vært fryktelig morro å se alle de bilene som møter opp, og ikke minst sikle på alle sammen :D

Hvertfall, ta masse bilder! Jeg vil se hvordan det så ut :)

BMW E92 2007 M-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper at du kan filme litt..Jeg har problemer med å finne noen som kan filme.. Så jeg er veldig glad hvis du kan det..

kan sikkert lage noen kortfilmer! Trur ikke det er noe problem med film-folk. Det finner vi der og da..

Ta med kamera, så lager vi en tråd på mediaforumet med rapporter og filmer fra treffet..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Trur dette treffet blir noe kongsberg kommune seint vil glemme og som viser at ungdomen står sammen. Bjørnar 37 år

Ja det trur jeg også... At jeg/vi skulle få så bra respons hadde jeg aldri trudd..

Huff.. Det verste blir å stå å prate til dere folkens...Men det tar jeg som en utfordring..hehehe

Men husk det med parkeringslappen da folkens.. Er flere grønne bokser rundt der som dere kan ta grattis lapp fra.

For har dere parkeringslapp i frontruta,så kan ikke politiet jage oss.... HEhehehehehe

Også er det 1 time grattis.. Så når det har godt en time,så er det bare å ta en ny lapp..

tenk om vi tømmer boksen for papir.. Da ler jeg...hehehehehe

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det trur jeg også... At jeg/vi skulle få så bra respons hadde jeg aldri trudd..

Huff.. Det verste blir å stå å prate til dere folkens...Men det tar jeg som en utfordring..hehehe

Men husk det med parkeringslappen da folkens.. Er flere grønne bokser rundt der som dere kan ta grattis lapp fra.

For har dere parkeringslapp i frontruta,så kan ikke politiet jage oss.... HEhehehehehe

Også er det 1 time grattis.. Så når det har godt en time,så er det bare å ta en ny lapp..

tenk om vi tømmer boksen for papir.. Da ler jeg...hehehehehe

HAHAHAHA, da hadde jeg ledd meg skakk, dette ville dem jo blitt veldig sure for også vil jeg tru, to fluer i en smekk!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA, da hadde jeg ledd meg skakk, dette ville dem jo blitt veldig sure for også vil jeg tru, to fluer i en smekk!

Ja men når dem skal ha sånne dumme bokser så må dem regne med at folk bruker dem også.

Og vi kan jo være flinke gutter og jenter en gang ihvertfall....Hehehehehehe

Tenk det trynet dems når dem kommer,og skal være tøffe å jage oss..Også står vi lovlig.....hehehehehehehehehe

Dette blir morro....Jeg gleder meg stort til dette.. Får håpe alle kan bruke huet for en gang skyld.. Og vise at vi er voksne vi også...skal dere leike, gjør det der dere bor og ikke til søndagen på kongsberg...!!! Tusen takk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare understreke en ting. Og det er at Kongsberg Gatebilklubb er ikke arrangement ansvarlig for dette. Det er meg personlig som gammel råner som har satt igang dette. Klubben har ingen ting med dette i det hele tatt,klubben stiller på lik linje som alle dere andre som kommer.

Kongsberg gatebilklubb har ingen ting med dette å gjøre. jeg er bare et medlem der. Så veit alle det. hvis ting går galt, så er det ikke kongsberg gatebilklubb det skal gå utover. da er det meg personlig som får ta den støten sammen med hu jente som satte dette igang..

Bare så det er sagt.......................!!!!!!Hvis noen mener noe annet så tar de feil.!!!!!!!!!!

Men du etr hjertelig vellkommen til klubben tintin.. det er bare hyggelig det.. Vi er en liten gjeng som har stoooooooor bil innteresse..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel stort sett ingen som har ansvar for noe som helst, er det noen som løper rundt og drekker, eller svir gummi så er det enkeltperson som får sanksjon, ingen av dere da..

Du leder arrangementet, du har ingen ansvar for hvem som gjør hva, eller kg gatebilklubb.

Alt skjer på eget ansvar! Dem som har lappen burde skjønne at dem skal forholde seg til reglene. Ellers står det sannelig ille til ihvertfall.

Kan jeg spørre om det blir en liten kolonne innenfor treffet, eller vil det medføre problemer?

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel stort sett ingen som har ansvar for noe som helst, er det noen som løper rundt og drekker, eller svir gummi så er det enkeltperson som får sanksjon, ingen av dere da..

Du leder arrangementet, du har ingen ansvar for hvem som gjør hva, eller kg gatebilklubb.

Alt skjer på eget ansvar! Dem som har lappen burde skjønne at dem skal forholde seg til reglene. Ellers står det sannelig ille til ihvertfall.

Kan jeg spørre om det blir en liten kolonne innenfor treffet, eller vil det medføre problemer?

Jeg trur ikke det blir det.. Får se hva som skjer. Muligens vi kan få til noe. Men det kan oppstå noe traffikale problemer...hehehehe... Vi får se hva som skjer...hehehehe

Jeg leder ikke akkurat arrangementet på en måte. Dette har vel egentlig blitt bare sånn. Jeg skal egentlig bare si min mening og holde en liten tale/appel til alle om min mening av det som kan skje.. Og hvorfor jeg satte dette igang..

MEN ALLE HAR ANSVAR FOR SIN EGEN HANDLING. MEN FORBUDET ER DER..

BURNING OG HERJING BLIR IKKE GODTATT FRA ALLE HOLD. BLIR DU/DERE TATT FOR BURNING/HERJING, SÅ ER DET DITT PROBLEM. DETTE SKAL VÆRE EN ROLIG AKSJON, FOR HVA VI RÅNERE/CRUISERE MENER OM AT VI IKKE BLIR GODTATT, I BYMILJØET HER PÅ KONGSBERG OG ALLE ANDRE BYER.

VI VIL IKKE HA SÅNNE TENDENSER SOM VAR PÅ NOTODDEN.DET SYNS JEG VAR DUMT. DET GÅR AN Å MARKERE SEG PÅ ANDRE MÅTER ENN DET SOM SKJEDDE DER BORTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager knsmurfen. jeg mente det ikke sånn at det kgk som er dem bak treffet. beklager igjen.

Bjørnar lillestrøm

Det går bra. Jeg bare måtte nevne det. Pga hvis noen trur eller at jeg kan ha nevnt det i feil sammenheng.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider