Gå til innhold

Treff på kongsberg(16 mars 2008),Esso parkeringa stengt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir så oppgitt over media's evne til å vinkle råning negativt.

"De lager køer og hindrer trafikken i hele Kongsberg sentrum."

bullshit

Nå skal det sies at jeg ikke var der... men det de snakker om er nok en "vanlig" kolonne gjennom byen.

Er ikke veiene til for å brukes?

Noen som var der?

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt over media's evne til å vinkle råning negativt.

"De lager køer og hindrer trafikken i hele Kongsberg sentrum."

bullshit

Nå skal det sies at jeg ikke var der... men det de snakker om er nok en "vanlig" kolonne gjennom byen.

Er ikke veiene til for å brukes?

Noen som var der?

hindrer trafikken og lager køer? LOL! Var jo vi som oppløste dem da.. for noen samfunnstapere som skriver, ere MULIG:uhhmmwhat?:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært litt bedre opplegg så hadde det vært fler biler :P

var visst over 150 biler som ble telt opp, er helt greit det da.. Men noe mer action hadde ikke skada(burning osv), og jeg trudde det skulle bli et arrangert "opplegg" men det blei det desverre ikke. Der var Notodden flinkere gitt.

Men syns alt i alt det var godkjent jeg:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjempe flott oppmøte.. Det var morro. Synd stemmen min ikke fungerte, hehehehe.. Men jeg fikk da sagt noe. Og dessverre så hadde jeg lagt igjen talen hjemme,så det ble noe hakkete. men det gikk bra..

At avisa var helt på tryne det regna jeg med. Skal bli spennende å se avisa idag(mandag)

Men for min del er dette over.

Nå skal jeg konsentrere meg om streetmeete 22 juni, som kongsberg gatebilklubb skal arrangere. Da er alle velkomne til Kongsberg igjen. Vi jobber med egnet plass nå. Så mere info om treffet kommer etterhvert.

Det ligger egen link under streetmeet..

MEN TILBAKE TIL DET SOM HAR SKJEDD. TUSEN TAKK FOR DEN STØTTEN DERE GA OSS RÅNERE PÅ KONGSBERG.. DET VAR MEGET BRA.!!

SELV OM VI IKKE KOMMER NOE VIDERE I SAKEN, SIDEN SENTRET ALLEREDE ER KLARERT. SÅ HAR VI IHVERTFALL VIST HVA VI MENER OM DETTE..

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN TILBAKE TIL DET SOM HAR SKJEDD. TUSEN TAKK FOR DEN STØTTEN DERE GA OSS RÅNERE PÅ KONGSBERG.. DET VAR MEGET BRA.!!

SELV OM VI IKKE KOMMER NOE VIDERE I SAKEN, SIDEN SENTRET ALLEREDE ER KLARERT. SÅ HAR VI IHVERTFALL VIST HVA VI MENER OM DETTE..

Var det ikke det jeg sa mon tro?

Det nytter ikke å komme diltende etter vett.. ;D

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke det jeg sa mon tro?

Det nytter ikke å komme diltende etter vett.. ;D

Nå har du misforstått dette her litt trur jeg. Denna demonstrasjonen var ikke bare pga at beckern blir stengt. Men dette handler om rånere over hele landet som ikke får den respekten som de burde få. Derfor dette ble satt igang. Men nå ser det ut til at det tar helt av. Ifølge Laagendalsposten, så da trekker jeg meg stille tilbake. Beckern er ferdig, men det er ikke vi.

VI,ER MANGE. OVER HELE LANDET FINNER DERE OSS, PÅ EN PARKERINGSPLASS I DIN BY,ELLER KOMMER CRUISENDE GJENNOM BYEN, MEN INGEN RESPEKTERER OSS. FOR VI ER GJENG MED TULLINGER SOM IKKE SITTER FORRAN PC'EN ELLER DRIVER GATELANGS OG DRIVER DANK. FOR DET ER DET POLITIKERNE VIL AT ALLE UNGDOMMER SKAL GJØRE. HVORFOR KAN IKKE VI OGSÅ FÅ VÆRE MED I BYBILDET??

HVA HAR VI, OG HVA GJØR VI GALT?

Les denne folkens og tenk etter neste gang du skal til din by for å cruise/råne...

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider