Gå til innhold

Treff på kongsberg(16 mars 2008),Esso parkeringa stengt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har politiet gått ut og sagt at dette er en ulovlig demonstrasjon og vil sperre hele alle veier inn til Kongsberg. Men med så mye mennsker og biler som kommer imorgen. Så blir det kaos...hehehehe

Og det værste med hele greiene er at politiet har fått skriv om dette(for at det skulle være en lovlig aksjon),så går dcem nå ut og sier at dem ikke har fått beskjed og vil sperre hele Kongsberg..stakkars mennesker.. Håper det blir masse påsketraffik itilleg til at halve norge kommer.. ÅÅÅÅ,dette blir morro....hhihihihihihihihihi.......

Vellkommen til kaos kongsberg søndag 16 mars.. Dette blir historisk trur jeg...hehehehehe

Og ikke gi dere.. Dette er våres kamp for å overleve som ungdommer i Norge..........

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har politiet gått ut og sagt at dette er en ulovlig demonstrasjon og vil sperre hele alle veier inn til Kongsberg. Men med så mye mennsker og biler som kommer imorgen. Så blir det kaos...hehehehe

Og det værste med hele greiene er at politiet har fått skriv om dette(for at det skulle være en lovlig aksjon),så går dcem nå ut og sier at dem ikke har fått beskjed og vil sperre hele Kongsberg..stakkars mennesker.. Håper det blir masse påsketraffik itilleg til at halve norge kommer.. ÅÅÅÅ,dette blir morro....hhihihihihihihihihi.......

Vellkommen til kaos kongsberg søndag 16 mars.. Dette blir historisk trur jeg...hehehehehe

Og ikke gi dere.. Dette er våres kamp for å overleve som ungdommer i Norge..........

HAHAHAHA, latterlig. For noen samfunnstapere.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så god kommunikasjon om jobben innenfor politiet i kongsberg :P

nei hehehe, uansett så er det mange snarveier inn til byen, så da det er bare å følge strømmen folkens..

Stortreff blir det jo uansett=)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så god kommunikasjon om jobben innenfor politiet i kongsberg :P

Ikke mye.. Når hoved kontoret er i drammen og vi prater med de på kongsberg.. Da er det ikke så lett da.. For å komunisere med hverandre det greier dem ikke.. er helt håpløst.. Er godt jeg kjenner denne byen,sånn mere eller mindre ut og inn.. Jeg har mått tatt noen småveier.. Så det går nok.. Hmm..kanskje jeg skal ta på meg drosje klea, og kjøre inn til byen. For dem kan ikke stoppe en som "skal på jobb"..hehehehehe.. For jeg kan hente drosja på stasjon jeg..det veit ikke dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye.. Når hoved kontoret er i drammen og vi prater med de på kongsberg.. Da er det ikke så lett da.. For å komunisere med hverandre det greier dem ikke.. er helt håpløst.. Er godt jeg kjenner denne byen,sånn mere eller mindre ut og inn.. Jeg har mått tatt noen småveier.. Så det går nok.. Hmm..kanskje jeg skal ta på meg drosje klea, og kjøre inn til byen. For dem kan ikke stoppe en som "skal på jobb"..hehehehehe.. For jeg kan hente drosja på stasjon jeg..det veit ikke dem :)

Har snuten stengt veiene nå?

Bare å kjøre krekling og skollenborg vel?

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen ting er stengt. Dem har bare trua med det,foreløpig..

Det går for å si det sånn,litt i ball for politiet..

hehehehehe

Vi snakkes imorra..

"Bare press på,bare press på.. for dette kan blir morro".....

Ja det rabler for meg snart....hehehehehe

Sp.mål ang vei og andre ting:tin tin og biring sjekk PM deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen ting er stengt. Dem har bare trua med det,foreløpig..

Det går for å si det sånn,litt i ball for politiet..

hehehehehe

Vi snakkes imorra..

"Bare press på,bare press på.. for dette kan blir morro".....

Ja det rabler for meg snart....hehehehehe

Sp.mål ang vei og andre ting:tin tin og biring sjekk PM deres..

Jepp. Greit Knsmurfen.Leste det! Kan hende jeg ringer deg knsmurfen

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:happyhappy: God morgen.

Ja været kan ikke sette en stopper for en så god sak som dette!!!!!!!!!!!

Vi kommer med 15-20 biler fra romerike. kolonne fra statoil lierbommen og så større kolonne fra hokksund. Flere som vil være med????

Bjørnar

Spørs om det blir no tur på oss gitt....:( Skikkelig kjedelig...men er ikke så lett å ta med pjokken bak på en så lang tur! Får ta det igjen til søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider