Gå til innhold

Treff på kongsberg(16 mars 2008),Esso parkeringa stengt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvem i hælvete utropte ei med hverken lappen eller bil som "råneopprørernes sjef"??????

(utenom hu sjøl da selvsagt)

Det var ikke meg ihvertfall. Jeg skreiv denne lille notisen som er helt først i tråden her. Så gikk HU igang med denne aksjonen. Jeg ble bare spurt om å være med å prate på søndagen. Ikke noe mere en det.

Selvom hu ikke har lappen eller bil,så er hu nærmest oppvokst på beckern. Moren og faren hennes har også vært aktive rånere.

Så det er vell litt derfor hu er engasjert.

Og jeg ser du er fra Kongsberg. Jeg veit ikke hvem du er. Men kanskje du kan fortelle meg hva slags tilbud ungdom fra 16 år og oppover har på Kongsberg.??? Tenk etter litt nå..!! Og legg igjen svaret ditt her.

Greit jeg er 27 år og burde ha både kjerring og unge. Men jeg engasjerer meg litt for den oppvoksende generasjon som ikke får det tilbudet dem burde ha. Spesielt de med bilinnteresse. Dem blir helt glemt. Og det er synd syns jeg. Der for var jeg med på dennne aksjonen. For jeg vil at alle ungdommer skal bli behandlet likt. Og hvem sier at råning ikke er tøft.!!!!!!! Vell, da veit dem ikke hva dem snakker om..!!!!!!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skulle nok hatt en grammofon i går, knsmurfen ;)

Jupp..hehehehehe... Den stemmen var ikke mye god.. Jeg måtte bruke aircondition i drosja natta føre. Og da sprakk stemmen.. Men men, jeg fikk da sagt noe ihvertfall..hehehehehe

Men jeg absolutt hatt noe med litt lyd i.. Det blei noe spinkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som mange hadde tenkt seg dit, men kanskje ble dem skremt av at politiet skulle stenge innkjøringene til kongsberg.

Her er det bilde av rånebiler jeg ikke så ihvertfall.

RÃ¥nedemonstrasjon mot stengning - Buskerud - NRK Nyheter

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi det er et bilde tatt for ca et år siden.

ok, får godt inntrykk av rånere med knuste flasker og søppel, møkkafolk som skriver i avisene.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke en prosjekttråd el.l om den grønne 240'n fra notodden?

trur ikke det, men team tuddal(dem som stilte med den grønne og rosa Volvoen, har sikkert 100 biler til da:P, så dem tar den som passer til anledningen. Du så vel at prosentinnholdet var nok i passasjerane.. hehe, en vanlig dag hos team tuddal.

Dem har flere 240'r,245'r og to-tre patroler osv osv. Noen mercer, en 524td e28 som er griserå osv. En ting er sikkert, du legger merke til dem uansett!

Det som er synd er at neste alle som var med der har en eller anna grom bil, men valgte flaska istedenfor å stille opp med de andre grombilene, men det er selvfølgelig ingen overraskelse.

Prata igår med noen fra notodden, og det hadde vært ei kolonne til fra notodden på vei til kongsberg seinere, men dem hadde blitt stoppa og møtte team tuddal bilene på vei over til notodden igjen, så det var synd.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder fra meg også:

DSC00276.jpg

DSC00275.jpg

DSC00277.jpg

DSC00278.jpg

DSC00279.jpg

Det kommer en liten video også, bare jeg får videokameraet til å slutte å krangle med pc'en.. Eller var det omvendt.hehehehe. Skal prøve iløpet av uka å få lagt det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shake detta blir for dumt...

– Virker helt idiotisk å råne - Laagendalsposten

Stooore miljøsvin som vi er....

Jag heller kuene,elgen,Rådyra osv... aleine så forurenser dem over det dobbelte av det vi klarer....

Meeeen må jo være noen grønnsaks etere som ikke klarer å se at det fortsatt IKKE er stort å finne på i denna byen... annet enn å eta løvetann dah... mmmm... nam... blæææhhh...

Står en HEL del mer i avisa....

http://www.kbg-gatebil.com

Brom brom...

volvo 240 (bruksbil)

Nissan primera (konebil)

X-antal volvoer,bmw,Og X-antal 4x4 jordebiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meg ihvertfall. Jeg skreiv denne lille notisen som er helt først i tråden her. Så gikk HU igang med denne aksjonen. Jeg ble bare spurt om å være med å prate på søndagen. Ikke noe mere en det.

Selvom hu ikke har lappen eller bil,så er hu nærmest oppvokst på beckern. Moren og faren hennes har også vært aktive rånere.

Så det er vell litt derfor hu er engasjert.

Og jeg ser du er fra Kongsberg. Jeg veit ikke hvem du er. Men kanskje du kan fortelle meg hva slags tilbud ungdom fra 16 år og oppover har på Kongsberg.??? Tenk etter litt nå..!! Og legg igjen svaret ditt her.

Sindre ;) nylig blitt kolegaen din! Hehe :)

Poenget var bare det at jeg stod blandt folka som hørte på, og de fleste bare lo av at hu stod og prata, og mange er ikke akkurat stolte av at hu representerer oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider