fatlaces Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hei, er det noen som har tatt av dørpanelet på sin elantra ? noe spesielt jeg burde vite om ? Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 helt sikkert som på coupeen. skruer i ytterkant og bak handtaket, ellers klipset på :) evt bare å ringe forhandler og høre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Er det ingen som vet?!!!! Jeg btw, trenger også svar på dette. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 som sagt er det sikkert et par skruer, i ytterkant og inne ved hempen der man åpner døra.. om ikke er det bare en kjapp tlf unna ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimer91 Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 jeg har gjort dette på bilen til kompisen min en 97, det var skruer på sidene av dørpanelet og en oppi koppen. fordel å ta av håndtaket gjennom panelet først, ta også av koppen og den plastikktingen med vindusheisene. deretter er det bare å lirke det opp, kan sitte ganske godt, så bare å ta i, det er bare klipset på. lykke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg