Gå til innhold

Prisantydning A100 2.3E sedan

Ranger emnet

Gjone

Anbefalte innlegg

Vil tro at Focus'n er mer verdt.. Og audien mer en "sliter". Som andre sier, dere får igjen mer for den nye bilen.. Og den gamle "går evig"...

Men uansett, jeg hadde solgt audi'n.. En vanlig 2.3 sedan fwd kan du kjøpe deg senere.. Koster ikke rare greiene..

Kommer HELT sikkert til å skje noe med den om den blir bruksbil for dere begge. Og da begynner pengene å fly igjen..

Min mening :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte 30 000 for min litt mer slitne 2.3E 91mod med 270 000km på tellern. eu godkjent uten feil i sommer. du kan sette prisen på 40 000kr å skrive at prisen er diskuterbar ved rask handel. synes du burde få minst 35000 for den iallefall:)

men fortsatt lykke til med kampen mot salg av bil:D

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig godt å høre at det er fler en meg som mener at Audien bør beholdes, hehe.

Focusen er verd 60-70. Og selger vi den så sitter vi jo igjen med mer. Men alikevel, jeg vil nødig se Audien med kvinnebulker og den slags. Så er nok den som ryker. Focusen er også nyere, og som Mikkel sier. Det vil skje ting med Audien på sikt.

Men kampen er enda ikke over, kanskje jeg heller skal selge kjerring og beholde bilen:P hehe.

Setter nok prisen til 40 ja. I og med at det er mye utstyr på den. Blir vel å lage annonse etterhvert da=D hehe.

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Måtte bare dra litt liv i denne tråden igjen. Sånn for å si at Audien blie beholdt=D hehe. Det vil si vi har begge bilene=D hehe. Men det er alltid Audien som blir brukt, og den er ikke lenger Harry:P hehe.

Må igjen takke for støtten her inne folkens=D

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 15 000 for min 1992 100 2.3 E. Nettopp EU godkjent når jeg kjøpte den. Gått 243 000 km den og.

Hvis jeg skal gå inn på enhver detalj: bilen ser grei ut bortsatt for et par stygge steder i lakken og en fæl grill.. Det eneste store problemet er at den går ujevnt og har lite krefter 5 min etter en kaldstart. Så måtte det gjøres litt med eksosanlegget for at det skulle henge skikkelig på plass helt bakerst. AC-kontrollpanelet er også litt slitent.

Jeg fikk med BBS-ratt, sportsstoler foran (Originale Audi tror jeg) og et rent og pent motorrom. Forrige eier hadde byttet mye rart for å få bukt med problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider