ExvaliBuR Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Jeg er på jakt etter fetere frontlykter til min bil, de originale er værre enn to pissehull i snøen. Bilen er i "standard" sølv så lyktene burde jo passe til dette. Fikk vite at man burde gå innom tyske ebay, utfordringen er at tysken min er ganske så skrall. Ich sprechen nicht gut deutch eller noe i den duren. Uansett, gjerne noen tips med url hvor man kan få kjøpt noen stilige frontlykter først og fremst. Ønsker ikke inn i lexus-look, desverre. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Facelift lyktene: Angel eyes lykter i chrome: Er billigere å handle over eBay, bruk Google Translate så klarer du deg! :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Disse facelift lyktene skifta jeg til, er som en drøm. Kan legge ved et bilde om hvordan de er på min bil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 facelift er konge! får de veldig billig fra tyskland! men husk da og kjøpe me kabelkonverterings sett.. er ikke vanskelig å bytte eller noe! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiburner Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hvor finner man de billigst? Mulig å finne et eksemplar (link) til meg Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 E-bukta eller i norge? Jeg kjøpte de i Norge, fordi jeg liker å ha garantier osv på min side. Noe som jeg selv ser litt vanskelig om jeg har kjøpt av privat person (f.eks) fra tyskland. Da min tysk også er veldig svak. Du finner de hos Norsk Bildelsenter for ca 1300 stk. Altså 2600 for paret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 E-bukta eller i norge? Jeg kjøpte de i Norge, fordi jeg liker å ha garantier osv på min side. Noe som jeg selv ser litt vanskelig om jeg har kjøpt av privat person (f.eks) fra tyskland. Da min tysk også er veldig svak. Du finner de hos Norsk Bildelsenter for ca 1300 stk. Altså 2600 for paret. Finner bare crom angeleyes-lykter til 3500,- jeg :s Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Dette er "orginale" lykter til 1999-2001 mod. A4, så må inn der å sjekke, dere sjekket vel under deres årsmodell. Velvel, her har dere lyktene: Norsk Bildelsenter A4 2000 = Venstre + Norsk Bildelsenter A4 2000= Høyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 E-bukta eller i norge? Jeg kjøpte de i Norge, fordi jeg liker å ha garantier osv på min side. Noe som jeg selv ser litt vanskelig om jeg har kjøpt av privat person (f.eks) fra tyskland. Da min tysk også er veldig svak. Du finner de hos Norsk Bildelsenter for ca 1300 stk. Altså 2600 for paret. må det ikke kjøpes kontakter og sånn her og? og da ender d på 3500? eg har tatt en sjanse på tyskland. var billig uansett, så om d går dårlig så kjøper eg her i stede.. :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Takker så meget for mange svar! Så da vet jeg at luftwaffelland er stedet å handle i når det kommer til dette! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Takker så meget for mange svar! Så da vet jeg at luftwaffelland er stedet å handle i når det kommer til dette! Carparts-Online GmbH Berggate 28-32 44809 Bochum 0234 516858-0 eller så var d .com har eg bestilt noe fra no.. får sikkert ikke lyktene før om leeenge, men kan ta og sende deg en pm om de er kvalitet ;) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg bestilte lyktene mine på en fredag og fikk de på en onsdag;) Det var og fra tyskland;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg bestilte lyktene mine på en fredag og fikk de på en onsdag;) Det var og fra tyskland;) kor bestilte du fra då? :D:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Kfzteile24 tror jeg det het. Al3x har kjøpt fra samme sted, men vet ikke hvor lang tid det tok før han fikk sine... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Bestilte og betalte en søndag kveld, mottok dem fredagen uka etter. Så 5 dager ca :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg