Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Der var gutten som svarer på bestilling! ;) Men som sagt, de har bra leveringstid... Sjekk utvalget deres på ebay.de:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Gi meg direkte link til de lyktene da al3x! :D Tysken min kan regnes som en innvandrer lærer norsk. Ganske vanskelig vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Gi meg direkte link til de lyktene da al3x! :D Tysken min kan regnes som en innvandrer lærer norsk. Ganske vanskelig vil jeg tro. Here you go :) Sølvfargede: KLARGLAS ANGEL EYES SCHEINWERFER AUDI A4 95-00 *DNT bei eBay.de: Designleuchten Lichter (endet 10.03.08 21:27:57 MEZ) Sorte: SCHWARZE ANGEL EYES SCHEINWERFER AUDI A4 95-00 *DNU bei eBay.de: Designleuchten Lichter (endet 12.03.08 15:14:54 MEZ) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg tror både jeg og Al3x har de svarte, de blir fete når du får de på;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 har vurdert å få byttet mine frontlykter jeg også men er i tvil om jeg vil ha facelift eller sorte angel Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Det kommer jo helt an på hva du liker, du har jo chrome angel eyes da, som blir en mellomting;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er ikke noe spess fan av chrome i det heletatt .... trur jeg heller mer mot de svarte Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Forsåvidt enig med deg der da... Lurte fælt på det selv når jeg kjøpte... Går du for de svarte fra kfzteile24, er det jo hvertfall nesten garantert at du får de rimelig kjapt! Det syns jeg var ganske digg hvertfall:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 ja det frister jo det for å si det sånn ... gidder ikke bruke så veldig mye på lykter heller mine orginale har faktisk begynt å flasse i reflektorene så de begynner å reflektere veldig dårlig ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg betalte 1400 ca inkl frakt, så da er jo ikke det så ille;) overlever en sånn pris:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 har overlevd mye jeg hehe neida det er ikke ille i det heletatt tenker jeg bestiller de og noen pærer med noe skikkelig trøkk i noen tips ?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ikke på pærefronten... er H7, mulig du får tak i noen bra osrampærer, men her er hvertfall jeg helt grønn... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Sitter H1 pærer i Sonar lyktene Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Var det H1? ok, da så jeg feil:P sjekka ikke så nøye...:knock: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 men vet dere hvodan det blir me omkobling av ledninger? har lest den tråden og sett koblingsskjema.. er det uttak bak på lykten som en bare kobler sammen med de eksisterende ledningene, eller er det en mellomdel som må kjøpes utenom? :S anntar det er uttak men spør selv om.. gjelder facelift lykter.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg