Wolfenheart Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Var i Tallinn i vel 5 dager og det var en ting som overrasket meg, det var mange nye og fine biler! Eg fikk tatt en del bilder, men ingen av de er noe spesielt fine da det var godt og kaldt i det baltiske landet. (dette er bare en liten del av bilene eg såg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 akkurat det samme som jeg merket meg i Latvia. Grunnen er visstnok (lillesøs til dama var med, og har vært i Estland før) at leasing er BILLIG og de velger dette for å vise status. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 hehe, alle bilene som er stjælt her det;P Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Jeg var i Estland i september. Unnskyld språket, men jævlig mange fine biler der nede.. Husker det godt. Har mange bilder liggende på pcen her, skal se om jeg får rota meg til å hive de opp! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 det hadde vert flott Saltnesen så hadde det vert flere bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Pene biler, Ser de har sansen for amerikanske muskler:D Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg