Hifive Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 HAr en 2 liter turbo (EJ20G) med ny blokk, men brukte de samme toppene som satt der før. Har problemer med at motoren til tider tikker mye i ventilene, og går veldig ujevnt ved pådrag som følge av dette. Det er ihvertfall det jeg innbiller meg. Snakket med Svein Sæbø på Subaru Norge, som nevnte at det var et vanlig problem at en tettering på pumpa etterhvert slapp inn små luftbobler i oljenm, som igjen fører til ujevnt trykk. Noen som har erfaringer med dette, og evt, noe som har en pumpe å selge, eller kan denne overhales enkelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 HAr en 2 liter turbo (EJ20G) med ny blokk, men brukte de samme toppene som satt der før. Har problemer med at motoren til tider tikker mye i ventilene, og går veldig ujevnt ved pådrag som følge av dette. Det er ihvertfall det jeg innbiller meg. Snakket med Svein Sæbø på Subaru Norge, som nevnte at det var et vanlig problem at en tettering på pumpa etterhvert slapp inn små luftbobler i oljenm, som igjen fører til ujevnt trykk. Noen som har erfaringer med dette, og evt, noe som har en pumpe å selge, eller kan denne overhales enkelt? Hør heller på denne siden: Redirecting... Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg