Gå til innhold

Min Audi A4 Avant Quattro -Updatez; Pictures side 3.

Ranger emnet

Audiburner

Anbefalte innlegg

Hei folkens! :)

Så kult å se at det finnes et forum for oss Audi-eiere :D

Jeg har da gått til innkjøp av en Audi A4 1.8 Quattro Avant 1998 modell. Kun gått 90 000 km, noe som er veeeeldig lite.

Førsteinntrykket er veldig bra, og jeg er fornøyd med bilen!

Jeg har jo som alle andre lyst til å gjøre noen endringer med bilen, men ønsker at den i hovedsak skal være mest mulig "plain" av hensyn til videresalg osv.

Det er sportsratt og sportseter i bilen, så den er ikke standard.

Det er noen rustflekker, som jeg ønsker å få fjernet snarest. Noen som har forslag til noen BILLIGE steder de fikser slikt på østlandsområdet? Eller kan man kanskje klare det selv?

Jeg synes frontlyktene er relativt kjedelige, og ønsker derfor å få montert noen facelift-lykter, men jeg tenker IKKE på angeleyes. Noen som kan linke noen gode eksempler fra Ebay til meg? Er så dårlig på slikt :P

Sommerhjulene har 16" Audi rs6-felger, men dekkene er rimelig nedslitte. Ønsker å få skiftet dekk på disse, evt kjøpe nye felger. Noen som vet om steder hvor de skifter dekk på felgene rimelig?

Bilder kommer. Det har seg slik at den ble kjøpt i dag, så må få vasket den litt og slikt.

PS! Er det andre som har forslag til styling på den, så kom gjerne med dem. Men som sagt så ønsker jeg at den skal være mest mulig plain.

Takker folkens! :)

IMG_1654.jpg

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Gratulerer med Audi! Gleder meg til å se bildene -og fremgangen på bilen din her inne på forumet:)

Angående tips \ inspirasjon til bilen din, vil jeg råde deg å holde av en kveld og to til å lese gjennom trådene på bilene til oss andre her inne, det har lært meg mye!

Ligger også en tråd om frontlykter som nettop ble starta inne på audi a4 delen av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :D

Masse spennende du kan gjøre med disse, senk og felger hjelper fælt!

Gjør som brunerune sier og les igjennom flere tråder, så får du nok litt innspirasjon. Du burde også melde deg inn i vwaudicluben, der er det ihvertfall mye innspirasjon og hente :p

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil disse passe min bil? Audi A4 94-00 - FACELIFT Clear Glass Head lights Chrome - eBay (item 300203528977 end time Mar-11-08 13:55:58 PDT)

Jeg finner ikke frem til faceliftlyktene på Kfzteile24

Noen som kan hjelpe meg? Tysken min er for dårlig....

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykter er bestilt. Skal forsøke å få montert de selv, selv om det ser en smule vanskelig ut. Noen enkle råd og tips for å gjøre jobben lettere? :)

Ellers skal jeg kjøpe hvite blinklys, så det ser litt mer normalt ut.

Når det gjelder felger, så tenker jeg på RS4-felger. Men jeg ønsker ikke å betale så altfor mye for de, så det beste hadde vært brukt. Jeg har bare vanskeligheter for å finne noen som vil passe i forhold til riktige spesifikasjoner osv. Noen som kan hjelpe?

Skal legge ut bilder i slutten av denne uka.

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er RS4-grill satt på. Ble lekkert :D Hvite sideblinklys er også montert. Mottok facelift-frontlyktene mine i dag. Bare så kjipt at jeg ikke klarer (tørr) montere de selv. Fulgte med noe ekstra ledninger festet til noe deksler i tillegg. Jeg har nok ikke utstyret for å montere disse lyktene, og velger derfor å la noen andre gjøre det. Noen som har kjennskap til om det er noen privatpersoner som gjør dette billig? Kanskje det er noen her på forumet? Ønsker å få de montert før mandag.

Ellers skal jeg ta fatt på vaskingen og poleringen i dag, så bilen blir strøken...

Det gjenstår fortsatt å få på nye sko. Nærmere bestemt sommersko. Vurderer RS4-felger, men vet ikke om det selges RS4-felger nå om dagen. De fleste har visst startet med RS4-II felger, noe som jeg ikke ønsker. Kunne jo kjøpt de brukt også. Har bare så vanskeligheter med å finne de. Tenkte på 18"

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få en kompis av meg til å hjelpe meg med montering av lyktene i morgen. Er det noe spesielt skjema eller lignende han bør ha foran seg under monteringen? Eller er det kun kappingen og omkoblingen av ledningene som er nødvendig? Hva slags verktøy er å anbefale? Har bare så lyst til å få på disse lyktene altså. Blir smoooooth...

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider