Gå til innhold

Min Audi A4 Avant Quattro -Updatez; Pictures side 3.

Ranger emnet

Audiburner

Anbefalte innlegg

Virker dette seriøst? New rs4 felg 19 se pris kun kr 1350.- pr stk Dette er billig se pris | FINN torget

Da må jeg vel skaffe dekk selv? Hvor kan jeg få tak i de rimeligste dekkene osv?

Hvis jeg skal kjøpe nye; hvor selger de RS4 18" med dekk billigst, i så fall? Jeg tenker ikke på RS4 2.

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som kan svare meg på innlegget mitt angående installering av lykter på forrige side? Lurer bare på om jeg trenger noe ekstra utover det som var i pakken, da jeg mottok lyktene; LYKTER + LEDNINGER (som skal passe med det gamle uttaket). Fint om noen kan svare meg, da jeg for tiden er på landet, og ikke har mye muligheter for å være på nett. Litt dumt hvis vi gjør feil.

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Søk, er titalls tråder om akkurat dette. Det som følger med er kontakter med ca 10cm ledning på, disse skal inn i lykta, så skal du sette kabelsko på endene på de kablene, og disse kabelskoene skal inn i de gamle kontaktene, evt klippe av kontakten på den gamle og bare skjøte.

Det du da trenger som nødvendig er kabelsko\skjøt, og krympestrømper eller hva de heter.

Hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene er på! Ble knallfint! Bilen ser ut som ny nå. Skal få tatt et par bilder i nærmeste fremtid. Det jeg lurer på nå er; Hvor kan jeg bestille Xenon-look (Blue vision) H7 pærer billigst? Over nett eller i butikk? Må jo være noe billig fra Hong Kong eller noe sånt? Men er kvaliteten den samme? Noen som kan linke? takker...

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Lyktene er på! Ble knallfint! Bilen ser ut som ny nå. Skal få tatt et par bilder i nærmeste fremtid. Det jeg lurer på nå er; Hvor kan jeg bestille Xenon-look (Blue vision) H7 pærer billigst? Over nett eller i butikk? Må jo være noe billig fra Hong Kong eller noe sånt? Men er kvaliteten den samme? Noen som kan linke? takker...

Hadde kjøpt Philips pærene jeg, hong kong piss er noe dritt, hadde det før. Enten ryker de etter 2 mnd, ellers blir de fort gule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp xenon på VVME.COM LLC Your Best HID KIT Supplier

koster ca 250,- kittet

Hva er egentlig forskjellen på Xenon og Blue vision? Altså er selve pærene xenon? Er det lovlig? Trenger jo til parklysene også da.

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider