Gå til innhold

Min Audi A4 Avant Quattro -Updatez; Pictures side 3.

Ranger emnet

Audiburner

Anbefalte innlegg

Du tuller? Er det virkelig så idiotisk løsning med to beholdere? xP

Hahaha.. Ja, ihvertfall på min bil. Lurte fælt på dette sjøl når jeg fant den beholderen bak.

Lurte fælt på hvorfor i helv'''' den stod der :roll:

Enda godt jeg har tatt av bakruteviskern så jeg slipper det styret der :op:

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bedre med 2 beholdere da....

Trenger ikke å ha en laaaang slange for spylervæsken å gå. tenk om slangen blir tett et sted på veien da da???

lettere å vedlikeholde også da, mener jeg da:P

Sikkert lettere å vedlikeholde, men fytti rakkern så idiotisk løsning. Aldri hørt om det på stasjonsvogner før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpa som er gåen eller tett i slangen kanskje?

Kan være dette som er feilen. Skal få en til å se nærmere på det. Hadde en uheldig episode i byen i dag. Kjører nedover Torshov langs trikkelinjene, så kommer det en forbanna purkbil og skal forbi. Jeg svinger brått til siden og merker at jg bestiger fortauskanten. Så ser jeg i ettertid at det har blitt en minimalistisk ripe i de nye felgene mine. FUCK THE POLICE! :bambam:

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er visst det. Var klar over det før jeg skrev innlegget, men problemet er at det virker ikke som den vil spyle. Trykker på den runde knappen for spyling på bakruten, men da kommer bare den spylelyden, men ikke noe væske. Hvordan kan jeg få fikset dette? Ønsker jo å få få spylt bakruta når det kommer skit og drit der.

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he... ja ja, skal nok finne ut av dette. AUdi er jo kjent for å ha litt tull med det tekniske :P Uansett, så fant jeg noen Philips Blue Vision pærer på ebay. Vil disse passe mine lykter? Er jo H7, så... Men er dette med park i tillegg? Danke schon!!!! 2St.H7 PHILIPS BLUE VISION 4000K+ W5W GRATIS zugelass bei eBay.de: Designleuchten Lichter (endet 16.04.08 20:24:48 MESZ)

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da stoler jeg på deg og kjøper den. Bør fungere ganske smertefritt. Får se om lyset blir så "blue" som de sier da :P

Vurderer forresten også å få på facelift baklykter. Trengs det adapter til dette? Ble så mye kabling med frontlyktene. Likte dette lite. Fant i etterkant ut at man kunne bruke adapter :( Koster disse mye?

Takker!

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider