hummm Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hei. Bilen min er av typen som ikke har "bokstaver" på utsiden, og har heller ikke quattro merker, hverken foran eller bak. Kun inni. Så hvor kan jeg få kjøpt klistermerket bak, og merket i grillen foran? :) Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Møller? eBay? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Er ikke noen nettbutikker som har da ? Ebay synest jeg var litt dyrt, og mer tungvint enn en nettbutikk, og jeg må egentlig litt langt for å fare innom ei Møller sjappe .. Men jeg får vell stikke innom Møller en dag jeg har tid, skal ha meg en A6 nøkkelring og :) Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Den lokale skraphandleren er et bra sted å starte;) Der får du de får en slikk og kanskje ingenting:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg