Gå til innhold

264gle -76 prosjekt.. B230E

Ranger emnet

stayinthe50s

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann hvis du mener at du skal sette inn d24t motor og hvis det er den 6 cyl motoren som orginalt sitter i 2 7 og 9 serie så er faktisk det en vw motor som du også finner i vw LT altså liten lastebil :)

Morten

Jo, jeg vet, har hatt ett par d24 för... men aldrig hatt noen med turbo da... Er det samma D24 som sitter i 200,700 og 900???

[ ] Volvo 264 -76

[x] Volvo 244 Diesel -81

[x] Volvo 242 -76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skall det legges in bilder her, ikke sikkert att det går bra i det hele tatt... men skal gjöre mitt beste =)

DSCN8576.jpg

dscn8575.jpg

dscn8582.jpg

DSCN8579.jpg

IMG]http://i244.photobucket.com/albums/gg21/stayinthe50s/DSCN8578.jpg[/img]

DSCN8581.jpg

DSCN8578.jpg

Får se om det funker =)... Den lilla sotingen skall selvfölgelig bort, skal sote limo-svart helt fram, som sagt så har jeg USA-fronten liggendes og felgene på bilde... värste av rusten er i nederkant av dörene, vet ikke om jeg skal bytte dörer eller fixe de som sitter på(har en kompis som er "yrkes-sveiser") for jeg vill jo ha de kromma håndtaka å sånn.. jaja... tar gjerne imot både negativ å positiv tilbakemelding og tips... mer bilder kommer når jeg får begynt med motor-bytte,omlakkering osv ... :eddie :eddie

[ ] Volvo 264 -76

[x] Volvo 244 Diesel -81

[x] Volvo 242 -76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å skall bestile dekk. å lurer på om noen vet hvor smale dekk jeg kan ha på felgene (polaris) uten att dekksidene peker innover... sitter 235 på nå.. men det skraper litt vell mye... lurer på å bestille 215-40-17... venlig erfaren person som vill hjelpe.... :p

[ ] Volvo 264 -76

[x] Volvo 244 Diesel -81

[x] Volvo 242 -76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil:)

Skal ikke selge baklyktene dine da?(a) hehe

Takker:morph:

Nei, skal nok ikke det... ganske mange som er intresserte i dem... du får kjöpt like(og i stort sett alle andre volvo deler) hos en högger ned mot skåne... kan finne ut hva den heter... sveriges störste "volvo-skrot" ... selger allt mulig =):blunk:

[ ] Volvo 264 -76

[x] Volvo 244 Diesel -81

[x] Volvo 242 -76

Lenke til kommentar
Del på andre sider